mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Dell Inspiron Opstart - Windows XP

Reply

Thread Tools
Old 21. maj 2009, 05:11
Ny Medlem Gruppen

Default Dell Inspiron Opstart - Windows XP

Hej

Jeg har en Dell Inspiron 1300, har Windows XP SP2 installeret på den. nylig vinduer stoppet lastning. Det viser bare Lastefladens skærmen og hænger der. De fremskridt bar er i bevægelse, men Windows ikke belastning. Jeg forsøgte at geninstallere Windows fra en cd, som jeg har brugt mange mange gange før. Problemet er, at systemet ikke er i stand til at starte op fra cd. Selv når jeg trykker F12, og vælg den cd \ DVD-drev til at starte op fra, det går lige til harddisken. Jeg har også forsøgt at starte op fra Ubuntu cd'er og en cd med opstart værktøjer, som jeg har brugt mange gange før. Jeg forsøgte at starte fra en USB-drev, som jeg har formateret og tilføjet Windows-installation filer på den ved hjælp WinSetupFromUSB og opstart gik fint og teksten del af opsætningen begyndte og formentlig indlæst alle de nødvendige filer til installationen. Så indstillingsprocessen stopper på "Setup er Starter Windows" skærm og ophold der. Systemet er ikke hang som jeg kan genstarte den med Ctrl + Alt + del.

Venligst, hvis nogen kan hjælpe mig med dette spørgsmål vil jeg virkelig sætte pris på bistanden.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Dell Support Center Dsc.exe Messing Up Dell Inspiron 1300 dmdougie General Software Chat 6 18 November 2009 13:25
Dell Inspiron 530 - Windows Installer tommyg23 Windows-operativsystemer 1 28 September 2009 09:26
Dell Inspiron 530 ken979 General Hardware Chat 11 12 april 2008 08:54
Min Dell Inspiron kan ikke tændes. Valmue Laptops, Mobiles & PDA'er 1 2 februar 2008 03:17
Dell Inspiron 530 komponenter pcgamer530 Cases & Strømforsyninger 2 16 december 2007 05:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.