Dell Inspiron Opstart - Windows XP Hej
Jeg har en Dell Inspiron 1300, har Windows XP SP2 installeret på den. nylig vinduer stoppet lastning. Det viser bare Lastefladens skærmen og hænger der. De fremskridt bar er i bevægelse, men Windows ikke belastning. Jeg forsøgte at geninstallere Windows fra en cd, som jeg har brugt mange mange gange før. Problemet er, at systemet ikke er i stand til at starte op fra cd. Selv når jeg trykker F12, og vælg den cd \ DVD-drev til at starte op fra, det går lige til harddisken. Jeg har også forsøgt at starte op fra Ubuntu cd'er og en cd med opstart værktøjer, som jeg har brugt mange gange før. Jeg forsøgte at starte fra en USB-drev, som jeg har formateret og tilføjet Windows-installation filer på den ved hjælp WinSetupFromUSB og opstart gik fint og teksten del af opsætningen begyndte og formentlig indlæst alle de nødvendige filer til installationen. Så indstillingsprocessen stopper på "Setup er Starter Windows" skærm og ophold der. Systemet er ikke hang som jeg kan genstarte den med Ctrl + Alt + del.
Venligst, hvis nogen kan hjælpe mig med dette spørgsmål vil jeg virkelig sætte pris på bistanden. |