vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Dell Inspiron käynnistäminen - Windows XP

Reply

Thread Tools
Old 21. päivästä toukokuuta 2009, 05:11
Uusi Jäsen

Default Dell Inspiron käynnistäminen - Windows XP

Hei

Olen Dell Inspiron 1300 on Windows XP SP2 asennettuna sitä. äskettäin ikkunat lopetti lastausta. Se vain osoittaa, lastaus-näytön ja jumittuu sinne. Tilapalkkia on menossa, mutta Windows ei lataudu. Olen yrittänyt asentaa Windows CD: ltä, että olen käyttänyt monta monta kertaa ennenkin. Ongelmana on se, että järjestelmää ei voi käynnistää rompulta. Myös silloin, kun olen painamalla F12-näppäintä ja valitse cd \ dvd asema käynnistää, se menee suoraan kiintolevyltä. Olen myös yrittänyt käynnistää Ubuntu-CD-levyjä ja cd kanssa käynnistetään työkaluja, olen käyttänyt monta kertaa ennenkin. Olen sitten yrittänyt käynnistää USB ajaa, että olen muotoiltu ja lisäsi ikkunoiden asennus tiedostot sen käyttämällä WinSetupFromUSB ja käynnistys sujui hyvin ja teksti osa asennusohjelma käynnistetään ja oletettavasti ladattu kaikki tarvittavat tiedostot asennusta varten. Sitten asennusohjelma lopettaa vastaamisen "Setup on Käynnistetään Windows"-näyttö ja pysyy siellä. Järjestelmää ei ripustaa kuin voin uudelleenkäynnistä se Ctrl + Alt + Del

Ole hyvä, jos joku voi auttaa minua tässä asiassa haluaisin todella arvostaa apua.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.