mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Dell Inspiron Booten - Windows XP

Reply

Thread Tools
Old 21 mei 2009, 05:11
Nieuw Lid Fractie

Default Dell Inspiron Booten - Windows XP

Hoi

Ik heb een Dell Inspiron 1300, is Windows XP SP2 geïnstalleerd. onlangs ramen gestopt laden. Het toont de laad-scherm en hangt daar. De voortgangsbalk beweegt maar Windows wordt niet geladen. Ik heb geprobeerd om Windows opnieuw te installeren vanaf een cd die ik heb gebruikt vele vele malen eerder. Het probleem is dat het systeem niet in staat is op te starten vanaf de cd. Zelfs als ik op F12 drukken en selecteer de cd \ dvd-station te starten, gaat rechtstreeks naar de harde schijf. Ik heb ook geprobeerd te booten van ubuntu cd's en een CD met het opstarten van tools die ik heb gebruikt vele malen eerder. Vervolgens heb ik geprobeerd op te starten vanaf een USB-schijf die ik heb opgemaakt en toegevoegd windows installatie bestanden op het gebruik van WinSetupFromUSB en het opstarten ging prima en de tekst onderdeel van de installatie gestart en vermoedelijk geladen alle benodigde bestanden voor de installatie. Dan is de installatie stopt bij het "Setup is met starten van Windows" scherm en blijft daar. Het systeem wordt niet opgehangen als ik kan opnieuw opstarten met Ctrl + Alt + Del.

Gelieve als iemand kan me helpen met dit probleem zou ik echt waarderen de bijstand.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Dell Support Centre Dsc.exe Messing Up Dell Inspiron 1300 dmdougie Algemene programmatuurnoot Chat 6 18 november 2009 13:25
Dell Inspiron 530 - Windows opnieuw installeren tommyg23 Windows besturingssystemen 1 28 september 2009 09:26
Dell Inspiron 530 ken979 Algemeen Hardware Chat 11 12 apr 2008 08:54
Mijn Dell Inspiron gaat niet aan. Papaver Laptops, Mobiles & PDA's 1 De 2 februari 2008 03:17
Dell Inspiron 530 onderdelen pcgamer530 Cases & Power Supplies 2 16 dec 2007 05:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.