Dell Inspiron Booten - Windows XP Hoi
Ik heb een Dell Inspiron 1300, is Windows XP SP2 geïnstalleerd. onlangs ramen gestopt laden. Het toont de laad-scherm en hangt daar. De voortgangsbalk beweegt maar Windows wordt niet geladen. Ik heb geprobeerd om Windows opnieuw te installeren vanaf een cd die ik heb gebruikt vele vele malen eerder. Het probleem is dat het systeem niet in staat is op te starten vanaf de cd. Zelfs als ik op F12 drukken en selecteer de cd \ dvd-station te starten, gaat rechtstreeks naar de harde schijf. Ik heb ook geprobeerd te booten van ubuntu cd's en een CD met het opstarten van tools die ik heb gebruikt vele malen eerder. Vervolgens heb ik geprobeerd op te starten vanaf een USB-schijf die ik heb opgemaakt en toegevoegd windows installatie bestanden op het gebruik van WinSetupFromUSB en het opstarten ging prima en de tekst onderdeel van de installatie gestart en vermoedelijk geladen alle benodigde bestanden voor de installatie. Dan is de installatie stopt bij het "Setup is met starten van Windows" scherm en blijft daar. Het systeem wordt niet opgehangen als ik kan opnieuw opstarten met Ctrl + Alt + Del.
Gelieve als iemand kan me helpen met dit probleem zou ik echt waarderen de bijstand. |