mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Dell Inspiron oppstart - Windows XP

Reply

Thread Tools
Old 21 mai 2009, 05:11
New Member Group

Default Dell Inspiron oppstart - Windows XP

Hei

Jeg har en Dell Inspiron 1300, har Windows XP SP2 er installert på den. nylig vinduer stanset lasting. Det bare viser loading skjermen, og henger der. Fremdriftsindikatoren beveger men Windows ikke belastningen. Jeg prøvde å installere Windows fra en CD som jeg har brukt mange mange ganger før. Problemet er at systemet ikke er i stand til å starte fra CD. Selv når jeg trykker F12 og velger CD \ DVD-stasjonen for å starte fra, den går direkte til harddisken. Jeg har også prøvd å starte fra Ubuntu CDer og en CD med oppstart verktøy som jeg har brukt mange ganger før. Jeg så prøvde å starte fra en USB-stasjon at jeg har formatert og lagt inn windows installasjonsfilene på det ved hjelp WinSetupFromUSB og oppstart gikk fint, og teksten del av oppsettet startet og antagelig lastet alle nødvendige filer for installasjon. Deretter oppsettsinstruksjonene stopper ved "Setup er Starter Windows" skjerm og forblir der. Systemet er ikke hang så jeg kan starte den på nytt med Ctrl + Alt + Del.

Vær hvis noen kan hjelpe meg med dette problemet vil jeg virkelig setter pris på hjelp.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Dell Support Centre Dsc.exe Messing Up Dell Inspiron 1300 dmdougie General Software Chat 6 18 november 2009 13:25
Dell Inspiron 530 - Windows Installer tommyg23 Windows-operativsystemer 1 28 september 2009 09:26
Dell Inspiron 530 ken979 General Hardware Chat 11 12 april 2008 08:54
Min Dell Inspiron Vil ikke slå på. Poppy Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 1 2 februar 2008 03:17
Dell Inspiron 530 komponenter pcgamer530 Bærevesker & Strømforsyning 2 16 desember 2007 05:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.