Dell Inspiron oppstart - Windows XP Hei
Jeg har en Dell Inspiron 1300, har Windows XP SP2 er installert på den. nylig vinduer stanset lasting. Det bare viser loading skjermen, og henger der. Fremdriftsindikatoren beveger men Windows ikke belastningen. Jeg prøvde å installere Windows fra en CD som jeg har brukt mange mange ganger før. Problemet er at systemet ikke er i stand til å starte fra CD. Selv når jeg trykker F12 og velger CD \ DVD-stasjonen for å starte fra, den går direkte til harddisken. Jeg har også prøvd å starte fra Ubuntu CDer og en CD med oppstart verktøy som jeg har brukt mange ganger før. Jeg så prøvde å starte fra en USB-stasjon at jeg har formatert og lagt inn windows installasjonsfilene på det ved hjelp WinSetupFromUSB og oppstart gikk fint, og teksten del av oppsettet startet og antagelig lastet alle nødvendige filer for installasjon. Deretter oppsettsinstruksjonene stopper ved "Setup er Starter Windows" skjerm og forblir der. Systemet er ikke hang så jeg kan starte den på nytt med Ctrl + Alt + Del.
Vær hvis noen kan hjelpe meg med dette problemet vil jeg virkelig setter pris på hjelp. |