Dell Inspiron Starta - Windows XP Hej
Jag har en Dell Inspiron 1300, har Windows XP SP2 installerat. nyligen fönstren stoppade lastningen. Det bara visar lastning skärmen och hänger där. Den förloppsindikator flyttar men fönstren inte lasten. Jag försökte installera om windows från en cd som jag har använt många gånger förut. Problemet är att systemet inte kan starta från cd. Även när jag trycker F12 och väljer cd \ dvd-enhet för att starta från, den går direkt till hårddisken. Jag har också försökt att starta upp från Ubuntu CD-skivor och en cd med uppstart verktyg som jag har använt många gånger förut. Jag försökte då starta från en USB-enhet som jag har formaterat och lagt windows installationsfiler på det med hjälp WinSetupFromUSB och uppstart gick bra och texten del av installationsprogrammet startas och förmodligen läst in alla nödvändiga filer för installation. Då installationen stannar vid "Setup startar Windows" skärm och stannar där. Systemet är inte hängde jag kan starta den med Ctrl + Alt + Del.
Snälla om någon kan hjälpa mig med denna fråga skulle jag verkligen uppskatta hjälp. |