mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Dell bærbar Studio 1537 - Min Disk C blev blowed op!

Reply

Thread Tools
Old 29. maj 2009, 16:24
Ny Medlem Gruppen

Default Dell bærbar Studio 1537 - Min Disk C blev blowed op!

Jeg bruger Dell bærbar studio 1537. Jeg ønsker at installere XP, så jeg hentede ParttitionMagic og åbne den, straks den sagde, at der var nogle oplysninger om disk C, som ikke var korrekt, og hvis jeg ønskede at fastsætte dem. Jeg valgte "ja", var der to sådanne meddelelser.
A, mens senere mødte jeg den blå skærm Døden og det automatisk genstartet.

Nu er min bærbar kan ikke starte op til OS, det bare sprøjt en blå skærm og automtically Genstarter ... Jeg har en cd til geninstallation af Windows Vista, og jeg udtrykte det i, valgte Reparation, det førte mig til en dialog for at vælge et OS, men der var ikke nogen OS på listen!. Når jeg kontrolleret de diske, der kun var disk C og det var mit oprindelige disk D!

Min Opgraderingsindstillingen i CD blev slået så jeg vælger 'Installer en ren kopi af Windows Vista ". En anden dialogboks syntes at vælge en harddisk til at installere Windows til. Der var to diske, der hedder' Genoprettelseskonsol 'og' ukendt partition 'eller noget . Jeg kan ikke hverken vælge 'ukendt partition' eller oprette en ny disk fra den, mens min disk "nyttiggørelse" (Disk D) ikke er stort nok.
Jeg har virkelig brug for hjælp, hvis du ved noget, bedes du fortælle mig, tak på forhånd!
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Dell Studio 1535 Konstant skubbes ud CD'er / DVD'er svømmer Drives & flytbare medier 0 5. jun 2009 16:02
Dell inspirion 1721 - "Cant adgang disk forårsage bit locker slukket" Fejl chevycowgirl General Software Chat 1 20. apr 2009 09:09
SATA disk forvaltningen på en bærbar! simbeb Drives & flytbare medier 1 2 april 2008 08:03
Hvordan at opdele harddisken i bærbare computere i to partitioner? saleemwithme Drives & flytbare medier 3 22 december 2007 23:41
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.