Dellin kannettava tietokone studio 1537 - Oma levy C oli blowed up! Käytän Dellin kannettava tietokone studio 1537. Haluan asentaa XP niin imuroin ParttitionMagic ja avaa se, heti se sanoi, että joitakin tietoja levylle C, joka ei ollut oikea, ja jos halusin korjata ne. Valitsin "kyllä", oli kaksi tällaisia viestejä.
Jokin aika myöhemmin tapasin Blue Screen of Death ja sen automaattisesti uudelleen.
Nyt kannettava tietokone ei käynnisty käyttöjärjestelmätason, se vain pyrstöliskahdus sinisen ruudun ja automtically käynnistyy uudelleen ... Minulla on CD uudelleenasentamistoiminnot Windows Vista ja i laita se valitsi korjaus, se sai minut valintaikkunan valita OS, mutta ei ollut mikä tahansa käyttöjärjestelmä, jotka luettelossa!. Kun tarkistin levyt oli vain levy C ja se oli minun alkuperäinen levy D!
Oma Upgrade vaihtoehto CD poistettiin niin i valitsi "Asenna puhtaaseen Windows Vista." Toinen valintaikkuna näytti valita Diskin Asenna Windows. Kaksi Levyt, jossa lukee "Recovery" ja "olinpaikka osio" tai jotain . Minulla ei ole valita "olinpaikka osio" eikä luoda uuden levyn siitä kun minun disk "Recovery" (Disk D) ei ole riittävän suuri.
Olen todella tarvitsevat apua, jos tiedät jotain kerro minulle, kiitos jo etukäteen! |