Dell laptop studio 1537 - Mijn Disk C was blowed up! Ik gebruik Dell laptop studio 1537. Ik wil de installatie van XP, dus ik gedownload ParttitionMagic en open deze onmiddellijk zij dat er enige informatie over schijf C, dat niet juist is en als ik wilde herstellen. Ik koos voor 'ja', waren er twee van dergelijke berichten.
Een tijdje later ontmoette ik de Blue Screen of Death en het automatisch herstart.
Nu heb ik de laptop niet kan booten OS, alleen een blauw scherm spatten en automtically opnieuw is ... Ik heb een CD voor het opnieuw installeren van Windows Vista en heb ik hem in, koos Reparatie, het leidde me naar een dialoogvenster om een OS, maar er waren geen OS op de lijst!. Als ik de schijven gecontroleerd, er was alleen schijf C en dat was mijn oorspronkelijke schijf D!
Mijn upgrade-optie in de cd is uitgeschakeld, dus ik koos voor "Installeer een schoon exemplaar van Windows Vista". Een ander dialoogvenster bleek te kiezen voor een schijf voor het installeren van Windows is. Er waren twee schijven, label 'Herstel' en 'Unlocated partitie' of iets . Ik kan niet niet kiezen 'Unlocated partitie ", noch een nieuwe schijf uit, terwijl mijn schijf' Herstel '(Disk D) is niet groot genoeg.
Ik echt hulp nodig hebt, als je iets weet kunt u mij zeggen, dank bij voorbaat! |