Dell laptop studio 1537 - Min Disk C ble blowed opp! Jeg bruker Dell laptop studio 1537. Jeg ønsker å installere XP så jeg lastet ned ParttitionMagic og åpne den, straks det er sagt var det litt informasjon om disk C som ikke var riktig, og hvis jeg ønsket å fikse dem. Jeg valgte "ja" var det to slike meldinger.
En stund senere, møtte jeg Blue Screen of Death og den automatisk startet på nytt.
Nå min laptop kan ikke støvel til OS, er det bare sprut en blå skjerm og automtically nytt ... jeg har en CD for å installere Windows Vista, og jeg setter den i, valgte reparer den førte meg til en dialog for å velge et OS, men det var ikke et operativsystem i listen!. Da jeg kontrollerte diskene, det var bare disk C og det var mitt opprinnelige disken D!
Min oppgraderingsalternativet i CD ble deaktivert, slik at jeg valgte "Install en ren kopi av Windows Vista". Another dialog syntes å velge en disk for å installere Windows på. Det var to disker, merket "Recovery" og "Unlocated partisjon" eller noe . Jeg kan ikke verken velge "Unlocated partisjon 'eller opprette en ny disk fra det mens min disk" Recovery "(disk D) er ikke stort nok.
Jeg virkelig trenger hjelp, hvis du vet noe kan du fortelle meg, takk på forhånd! |