mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Dell laptop studio 1537 - Min disk C var bombade upp!

Reply

Thread Tools
Old 29 maj 2009, 16:24
New Member Group

Jag använder Dell laptop studio 1537. Jag vill installera XP så jag hämtade ParttitionMagic och öppna den, omedelbart, sade att det var lite information om disk C som inte var korrekt och om jag ville åtgärda dem. Jag valde "ja", fanns det två sådana meddelanden.
Ett tag senare träffade jag Blue Screen of Death och det automatiskt startas om.

Nu är min bärbara dator inte kan starta upp till OS, det bara stänk en blå skärm och automtically startar ... jag har en cd för att installera Windows Vista och jag lägga den i, valde Reparation, det fick mig att en dialogruta för att välja ett OS, men det var inte någon OS i listan!. När jag kollade diskarna fanns endast disk C och det var min ursprungliga hårddisken D!

Min Upgrade alternativ i CD inaktiverades så jag valde "Installera en ren kopia av Windows Vista". En dialogruta tycktes välja en skiva att installera Windows på. Det fanns två diskar, som heter "Recovery" och "lokaliserad partition" eller nåt . Jag kan inte heller välja "lokaliserad partition" eller skapa en ny skiva från det medan min disk "Recovery" (Disk D) är inte tillräckligt stort.
Jag verkligen behöver hjälp, om du vet något var snäll och meddela mig, tack på förhand!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.