mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Dell Latitude Laptop - Lav Virtual Memory Problemer

Reply

Thread Tools
Old 20. juni 2009, 10:07
Ny Medlem Gruppen

Default Dell Latitude Laptop - Lav Virtual Memory Problemer

Hej, jeg er ny her, så vær tålmodig, hvis jeg har ikke medtaget alle de nødvendige oplysninger. Jeg har et
System Model: Dell Latitude C510
Type: X86-baseret pc
Processor: X86 Familie 6, model 11, Stepping 4, Genuine Intel ~ 1196MHz
CPU 1200MHz 1.08GHz, 256MB RAM;
Fysisk hukommelse 256.00MB
Tilgængelige hukommelse 26.62MB
Total Virtuel hukommelse: 2.00GB
Tilgængelige virtuelle hukommelse: 1.96GB

Det problem, jeg har været der, er, at ganske ofte nu derefter computeren fortæller mig, at min virtuelle hukommelse er lav, og at det skaber mere. Computeren kører langsomt, fryser og går ned. Jeg har defragged, regnestokke Tilfældig-ed og virus scannet - ofte. Jeg har lært at det punkt, hvor jeg overvejer omformatering det hele men jeg har virkelig ingen anelse om, at gå om. Eventuelle forslag vil være meget velkomne, enten for fastsættelse af andre problemer eller for omformatering.

Mange tak,
Chinadoll
Old 20. juni 2009, 10:12
Administrator Gruppen

Du har forsøgt at øge den virtuelle hukommelse derefter manuelt?

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 20. juni 2009, 10:50
Ny Medlem Gruppen

Hi Hybr! D, nej jeg har ikke, vidste ikke, at jeg kunne gøre det - rådgivning (eller et komplet sæt af instruktioner selv,) ville være meget værdsat
Old 20. juni 2009, 12:10
Administrator Gruppen

Hvilke OS er du?
Old 20. juni 2009, 12:38
Ny Medlem Gruppen

It'a Windows XP Professional (Version 5.1.2600 Service Pack 2 Build 2600)
Old 20. juni 2009, 12:51
Administrator Gruppen

Sådan manuelt ændre størrelsen af den virtuelle hukommelse sidefil

Du skal være logget på som administrator eller som medlem af administrator gruppen for at fuldføre denne procedure. Hvis din computer er forbundet til et netværk, netværk, kan indstillinger forhindre dig i at fuldføre denne procedure.

For manuelt at ændre størrelsen på den virtuelle hukommelse, skal du følge disse trin:
  1. Klik på Start, Skal du klikke på Løbe, Skriv sysdm.cpl i Åben feltet, og tryk derefter på ENTER.
  2. Klik på Avanceret fanen, og derefter under Præstation Klik Indstillinger.
  3. Klik på Avanceret fanen, og derefter under Virtuel hukommelse Klik Ændre.
  4. Under Drive [bind Label], Skal du klikke på det drev, der indeholder den sidefil, du vil ændre.
  5. Under Størrelse på sidefil for det valgte drev, Skal du klikke på Brugerdefineret størrelseSkriv en ny sidefil størrelse i megabyte (MB) i Oprindelig størrelse (MB) eller Maksimal størrelse (MB) boks, og klik derefter på Sæt.
  6. Klik på OK for at lukke dialogboksen og anvende ændringerne.
Note Når du ændre størrelsen på sidefilen, kan du blive bedt om at genstarte Windows. Hvis du bliver bedt om at genstarte, ændringerne træder ikke i kraft før Windows er genstartet.

Noter
  • For at få Windows til at vælge den bedste personsøgning filstørrelse, skal du klikke på Systemadministreret størrelse. Den anbefalede mindste størrelse er det samme som 1,5 gange RAM på computeren, og 3 gange, at tallet for den maksimale størrelse. For eksempel, hvis du har 256 MB RAM, mindstemålet er 384 MB, og den maksimale størrelse er 1152 MB.
  • For bedste resultat, ikke indstiller den oprindelige størrelse til mindre end det anbefalede minimum størrelse under Total personsøgning filstørrelse for alle drev. Den anbefalede størrelse er det samme som 1,5 gange RAM på computeren. Det er god praksis at forlade sidefilen på den anbefalede størrelse som ydeevne kan falde, hvis en sidefil er for stor. Men du kan øge sin størrelse, hvis du ofte bruger programmer, der bruger masser af hukommelse, såsom grafik programmer eller spil.
  • Vi anbefaler, at du ikke deaktiverer eller sletter sidefilen fordi det kan mindske computerens ydeevne. Men hvis du beslutter dig for at slette en sidefil, indstille både den oprindelige størrelse og den maksimale størrelse til nul eller klikke på Ingen sidefil.
Kilde -- http://support.microsoft.com/kb/308417
Old 20. juni 2009, 13:01
Ny Medlem Gruppen

Tak sooooo meget. Jeg vil give denne en gå og lade dig vide, hvad der sker. Deres råd er meget værdsat x
Old 20. juni 2009, 13:37
Ny Medlem Gruppen

Tak Hybr! D, jeg har manuelt steg den virtuelle hukommelse, og forhåbentlig vil hjælpe den med at køre lidt bedre
Old 21. juni 2009, 00:33
Administrator Gruppen

Good stuff, glad for at hjælpe.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Min Dell Latitude D531 går ned, for ingen grund. Kristian Laptops, Mobiles & PDA'er 1 23. maj 2009 08:47
Dell Latitude D800 Monitor opfører Oddly Efter RAM Install - grønne bjælker? mjnice Laptops, Mobiles & PDA'er 4 11 april 2009 06:36
Sprint Pantech PX500 låse op min Dell Latitude 630, men ikke min Toshiba rmartin158 Networking, Modemer & VoIP 4 2 april 2008 23:23
Dell Latitude 630 låse op med mine Sprint Pantech px500 mobile card rmartin158 Laptops, Mobiles & PDA'er 3 27 januar 2008 16:53
Virtuel hukommelse problemer AJLZ75 Windows-operativsystemer 8 31 august 2007 13:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.