![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, jeg er ny her, så vær tålmodig, hvis jeg har ikke medtaget alle de nødvendige oplysninger. Jeg har et System Model: Dell Latitude C510 Type: X86-baseret pc Processor: X86 Familie 6, model 11, Stepping 4, Genuine Intel ~ 1196MHz CPU 1200MHz 1.08GHz, 256MB RAM; Fysisk hukommelse 256.00MB Tilgængelige hukommelse 26.62MB Total Virtuel hukommelse: 2.00GB Tilgængelige virtuelle hukommelse: 1.96GB Det problem, jeg har været der, er, at ganske ofte nu derefter computeren fortæller mig, at min virtuelle hukommelse er lav, og at det skaber mere. Computeren kører langsomt, fryser og går ned. Jeg har defragged, regnestokke Tilfældig-ed og virus scannet - ofte. Jeg har lært at det punkt, hvor jeg overvejer omformatering det hele men jeg har virkelig ingen anelse om, at gå om. Eventuelle forslag vil være meget velkomne, enten for fastsættelse af andre problemer eller for omformatering. Mange tak, Chinadoll |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du har forsøgt at øge den virtuelle hukommelse derefter manuelt?
| |||
| |||
| Hi Hybr! D, nej jeg har ikke, vidste ikke, at jeg kunne gøre det - rådgivning (eller et komplet sæt af instruktioner selv,) ville være meget værdsat |
|
| |||
| |||
| Hvilke OS er du? |
|
| |||
| |||
| It'a Windows XP Professional (Version 5.1.2600 Service Pack 2 Build 2600) |
|
| |||
| |||
| Sådan manuelt ændre størrelsen af den virtuelle hukommelse sidefil Du skal være logget på som administrator eller som medlem af administrator gruppen for at fuldføre denne procedure. Hvis din computer er forbundet til et netværk, netværk, kan indstillinger forhindre dig i at fuldføre denne procedure. For manuelt at ændre størrelsen på den virtuelle hukommelse, skal du følge disse trin:
Noter
|
|
| |||
| |||
| Tak sooooo meget. Jeg vil give denne en gå og lade dig vide, hvad der sker. Deres råd er meget værdsat x |
|
| |||
| |||
| Tak Hybr! D, jeg har manuelt steg den virtuelle hukommelse, og forhåbentlig vil hjælpe den med at køre lidt bedre |
|
| |||
| |||
| Good stuff, glad for at hjælpe. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Min Dell Latitude D531 går ned, for ingen grund. | Kristian | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 23. maj 2009 08:47 |
| Dell Latitude D800 Monitor opfører Oddly Efter RAM Install - grønne bjælker? | mjnice | Laptops, Mobiles & PDA'er | 4 | 11 april 2009 06:36 |
| Sprint Pantech PX500 låse op min Dell Latitude 630, men ikke min Toshiba | rmartin158 | Networking, Modemer & VoIP | 4 | 2 april 2008 23:23 |
| Dell Latitude 630 låse op med mine Sprint Pantech px500 mobile card | rmartin158 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 3 | 27 januar 2008 16:53 |
| Virtuel hukommelse problemer | AJLZ75 | Windows-operativsystemer | 8 | 31 august 2007 13:09 |
| Thread Tools | |
| |