vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Dell Latitude Laptop - Alhainen Näennäismuisti ongelmat

Reply

Thread Tools
Old 20 kesäkuu 2009, 10:07
Uusi Jäsen

Hei, olen uusi tässä joten ole kärsivällinen, jos en ole sisältyvät kaikki tarvittavat tiedot. Minulla on
System Model: Dell Latitude C510
Tyyppi: X86-pohjainen PC
Prosessori: X86 Family 6 Model 11, Stepping 4, Genuine Intel ~ 1196MHz
CPU 1200MHz 1.08GHz, 256 Mt RAM-muistia;
Fyysinen muisti 256.00MB
Käytettävissä oleva muisti 26.62MB
Yhteensä Näennäismuisti: 2.00GB
Saatavilla näennäismuistia: 1.96GB

Ongelma olen ollut ottaa on se, että varsin usein nyt sitten tietokone kertoo minulle, että minun näennäismuistia on alhainen ja että se luo enemmän. Tietokone toimii hitaasti, jäätyy ja kaatuu. Olen defragged, levy cleanup-ed ja viruksen skannattavan - usein. Olen päässyt pisteeseen, jossa olen harkitsee uudelleen koko asia, mutta en todellakaan ole aavistustakaan siitä, mene siitä. Kaikki ehdotukset olisivat erittäin tervetulleita, joko vahvistamisesta muita ongelmia tai uudelleen.

Sydämelliset kiitokset,
Chinadoll
Old 20 kesäkuu 2009, 10:12
Administrator Group

Olet yrittänyt lisätä näennäismuistin sitten manuaalisesti?

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 20 kesäkuu 2009, 10:50
Uusi Jäsen

Hi hybr! D, ei minulla ei ole, ei tiedä, että minä voisin tehdä, että - mitään neuvoja (tai täydellisen sarjan ohjeita jopa) olisi eniten arvostetaan
Old 20 kesäkuu 2009, 12:10
Administrator Group

Mitä OS olet näkyä?
Old 20 kesäkuu 2009, 12:38
Uusi Jäsen

It'a Windows XP Professional (Version 5.1.2600 Service Pack 2 Build 2600)
Old 20 kesäkuu 2009, 12:51
Administrator Group

Miten muuttaa manuaalisesti koosta näennäismuistin sivutustiedoston

Sinun on oltava kirjautuneena joko järjestelmänvalvojana tai jäsenenä järjestelmänvalvojan ryhmä täydentää tätä menettelyä. Jos tietokone on yhteydessä verkkoon, verkon käytäntöasetukset saattavat estää sinua suorittamasta näitä toimia.

Manuaalisesti muuttaa kokoa virtuaalimuistia, toimi seuraavasti:
  1. Valitse AlkuNapsauttamalla Juosta, Kirjoita sysdm.cpl on Avata ruutuun ja paina sitten ENTER-näppäintä.
  2. Napsauta Advanced välilehti ja valitse sitten nojalla Suoritus napsauta Asetukset.
  3. Napsauta Advanced välilehti ja valitse sitten nojalla Näennäismuisti napsauta Muuta.
  4. Alle Drive [Nide Label]Napsauttamalla asema, joka sisältää sivutustiedoston, jota haluat muuttaa.
  5. Alle Sivutustiedoston koko elinkaari ajaaNapsauttamalla Mukautettu koko, Kirjoita uusi sivutustiedoston koko megatavuina (Mt) ja Alkuperäinen koko (Mt) tai Enimmäiskoko (Mt) ruutuun ja valitse sitten Sarja.
  6. Valitse OK Sulje valintaikkuna ja muutokset.
Huomautus Kun olet vaihtanut koko sivutustiedoston, sinua saatetaan kehottaa käynnistämään Windows. Jos saat kehotuksen käynnistää uudelleen, muutokset eivät tule voimaan ennen kuin Windows on käynnistetty uudelleen.

Huomautuksia
  • Jos haluat, että Windows valita parhaat sivutustiedoston kokoa, valitse Järjestelmää hallinnoi koko. Suositeltu vähimmäiskoko on sama kuin 1,5 kertaa RAM-muistin tietokoneeseen ja 3 kertaa, että luku enimmäiskoko. Esimerkiksi, jos sinulla on 256 megatavua RAM-muistia, vähimmäiskoko on 384 megatavua ja enimmäiskoko on 1152 MB.
  • Saat parhaan suorituskyvyn, eivät aseta alkuperäinen koko on pienempi kuin pienin suositeltu koon mukaan Yhteensä sivutustiedoston koko kaikissa asemissa. Suositeltu koko on sama kuin 1,5 kertaa RAM tietokoneellesi. Se on hyvä käytäntö jättää sivutustiedoston sen suositellaan koko suorituskyvyn voidaan vähentää, jos sivutustiedoston on liian suuri. Voit kuitenkin lisätä sen kokoa, jos usein käytät ohjelmia, jotka käyttävät paljon muistia, kuten grafiikka ohjelmia tai pelejä.
  • Suosittelemme, että et poista käytöstä tai poista sivutustiedosto koska tämä voi heikentää tietokoneen suorituskykyä. Kuitenkin, jos haluat poistaa sivutustiedoston, määritä sekä alkuperäinen koko ja enimmäiskoko on nolla, tai valitse N: o sivutustiedosto.
Lähde -- http://support.microsoft.com/kb/308417
Old 20 kesäkuu 2009, 13:01
Uusi Jäsen

Kiitos sooooo hyvin paljon. I'll antaa tämä mennä kertoa sinulle, mitä tapahtuu. Neuvoanne on hyvin arvostettu x
Old 20 kesäkuu 2009, 13:37
Uusi Jäsen

Kiitos hybr! D, olen itse lisännyt näennäismuistina ja toivottavasti tämä auttaa sen valua hieman paremmin
Old 21 kesäkuu 2009, 00:33
Administrator Group

Hyvää kamaa, on ilo auttaa.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.