![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, olen uusi tässä joten ole kärsivällinen, jos en ole sisältyvät kaikki tarvittavat tiedot. Minulla on System Model: Dell Latitude C510 Tyyppi: X86-pohjainen PC Prosessori: X86 Family 6 Model 11, Stepping 4, Genuine Intel ~ 1196MHz CPU 1200MHz 1.08GHz, 256 Mt RAM-muistia; Fyysinen muisti 256.00MB Käytettävissä oleva muisti 26.62MB Yhteensä Näennäismuisti: 2.00GB Saatavilla näennäismuistia: 1.96GB Ongelma olen ollut ottaa on se, että varsin usein nyt sitten tietokone kertoo minulle, että minun näennäismuistia on alhainen ja että se luo enemmän. Tietokone toimii hitaasti, jäätyy ja kaatuu. Olen defragged, levy cleanup-ed ja viruksen skannattavan - usein. Olen päässyt pisteeseen, jossa olen harkitsee uudelleen koko asia, mutta en todellakaan ole aavistustakaan siitä, mene siitä. Kaikki ehdotukset olisivat erittäin tervetulleita, joko vahvistamisesta muita ongelmia tai uudelleen. Sydämelliset kiitokset, Chinadoll |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olet yrittänyt lisätä näennäismuistin sitten manuaalisesti?
| |||
| |||
| Hi hybr! D, ei minulla ei ole, ei tiedä, että minä voisin tehdä, että - mitään neuvoja (tai täydellisen sarjan ohjeita jopa) olisi eniten arvostetaan |
|
| |||
| |||
| Mitä OS olet näkyä? |
|
| |||
| |||
| It'a Windows XP Professional (Version 5.1.2600 Service Pack 2 Build 2600) |
|
| |||
| |||
| Miten muuttaa manuaalisesti koosta näennäismuistin sivutustiedoston Sinun on oltava kirjautuneena joko järjestelmänvalvojana tai jäsenenä järjestelmänvalvojan ryhmä täydentää tätä menettelyä. Jos tietokone on yhteydessä verkkoon, verkon käytäntöasetukset saattavat estää sinua suorittamasta näitä toimia. Manuaalisesti muuttaa kokoa virtuaalimuistia, toimi seuraavasti:
Huomautuksia
|
|
| |||
| |||
| Kiitos sooooo hyvin paljon. I'll antaa tämä mennä kertoa sinulle, mitä tapahtuu. Neuvoanne on hyvin arvostettu x |
|
| |||
| |||
| Kiitos hybr! D, olen itse lisännyt näennäismuistina ja toivottavasti tämä auttaa sen valua hieman paremmin |
|
| |||
| |||
| Hyvää kamaa, on ilo auttaa. |