mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Dell Latitude Laptop - Lage Virtueel geheugen Problemen

Reply

Thread Tools
Old 20 juni 2009, 10:07
Nieuw Lid Fractie

Default Dell Latitude Laptop - Lage Virtueel geheugen Problemen

Hoi, ik ben nieuw bij deze dus even geduld als ik niet alle informatie die nodig is. Ik heb een
System Model: Dell Latitude C510
Type: X86-gebaseerde pc
Processor: x86 Family 6 Model 11, Stepping 4, Genuine Intel ~ 1196MHz
CPU 1200MHz 1.08GHz, 256MB RAM;
Fysiek geheugen 256.00MB
Beschikbare geheugen 26.62MB
Totaal Virtueel geheugen: 2.00GB
Beschikbaar virtueel geheugen: 1.96GB

Het probleem heb ik met heel vaak is dat nu dan computer vertelt me dat mijn virtuele geheugen is laag en dat is het creëren van meer. De computer loopt traag, bevriest en crashes. Ik heb defragged, disc cleanup-ed en virussen gescand - vaak. Ik heb op het punt waar ik gezien het opnieuw formatteren van de hele zaak maar ik heb echt geen idee als dit denkt te bereiken. Eventuele suggesties zou zijn van harte welkom, zowel voor de vaststelling van de andere problemen of voor het opnieuw formatteren.

Hartelijk dank,
Chinadoll
Old 20 juni 2009, 10:12
Administrator Group

Jij probeerde verhoging van het virtuele geheugen dan handmatig?

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 20 juni 2009, 10:50
Nieuw Lid Fractie

Hi hybr! O, nee ik niet, wist niet dat ik kon doen - een advies (of een complete set van instructies zelfs,) het meest gewaardeerd
Old 20 juni 2009, 12:10
Administrator Group

Welk besturingssysteem gebruikt u?
Old 20 juni 2009, 12:38
Nieuw Lid Fractie

It'a Windows XP Professional (Versie 5.1.2600 Service Pack 2 Build 2600)
Old 20 juni 2009, 12:51
Administrator Group

Het handmatig wijzigen van de grootte van het virtuele geheugen wisselbestand

U moet zijn aangemeld als beheerder of als lid van de groep Administrators om deze procedure. Als uw computer is aangesloten op een netwerk, een netwerk-beleid kan het voorkomen dat u deze procedure te voltooien.

Om handmatig de grootte van het virtuele geheugen als volgt te werk:
  1. Klik op StartKlik op Rennen, Typ sysdm.cpl in het Open vak en druk op ENTER.
  2. Klik op de Geavanceerd tab, en vervolgens onder Prestatie klik Instellingen.
  3. Klik op de Geavanceerd tab, en vervolgens onder Virtueel geheugen klik Veranderen.
  4. Onder Station [Volumenaam], Klikt u op het station met het wisselbestand dat u wilt wijzigen.
  5. Onder Wisselbestandsgrootte voor geselecteerde stationKlik op Aangepast formaatTyp een nieuwe wisselbestandsgrootte in megabytes (MB) in de Begingrootte (MB) of Maximale grootte (MB) vak en klik op Instellen.
  6. Klik op OK om het dialoogvenster te sluiten en toe te passen veranderingen.
Opmerking Nadat u de grootte van het wisselbestand, wordt u gevraagd om Windows opnieuw te starten. Als u wordt gevraagd opnieuw op te starten, de veranderingen zullen pas Windows opnieuw is opgestart.

Notities
  • Als u Windows selecteren de beste wisselbestandsgrootte, klikt u op Systeem beheerde grootte. De aanbevolen minimale grootte is hetzelfde als 1,5 keer de hoeveelheid RAM-geheugen op uw computer, en 3 maal dat bedrag voor de maximale grootte. Bijvoorbeeld, als u 256 MB RAM, de minimumgrootte 384 MB en de maximale grootte is 1152 MB.
  • Voor de beste prestaties, niet de oorspronkelijke grootte tot minder dan de aanbevolen minimumgrootte onder Totale wisselbestandsgrootte voor alle stations. De aanbevolen grootte is gelijk aan 1,5 keer de hoeveelheid RAM-geheugen op uw computer. Het is een goede gewoonte om het wisselbestand op de aanbevolen grootte als de prestaties kunnen afnemen als een wisselbestand is te groot. Echter, je kan de grootte ervan als je vaak programma's gebruikt die veel geheugen, zoals grafische programma's of games.
  • We raden u niet uitschakelen of verwijderen het wisselbestand, want dit kan de vermindering van de prestaties van de computer. Echter, als u besluit om het verwijderen van een wisselbestand, stelt zowel de oorspronkelijke grootte en de maximale grootte aan nul, of klik op Geen wisselbestand.
Bron -- http://support.microsoft.com/kb/308417
Old 20 juni 2009, 13:01
Nieuw Lid Fractie

Thank you sooooo erg veel. Ik geef dit een gaan en u laten weten wat er gebeurt. Uw advies is zeer gewaardeerd x
Old 20 juni 2009, 13:37
Nieuw Lid Fractie

Dank u hybr! D, heb ik handmatig steeg het virtuele geheugen en hopelijk zal dit helpen om een beetje beter
Old 21 jun 2009, 00:33
Administrator Group

Good stuff, blij om te helpen.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Mijn Dell Latitude D531 Is crashen, voor geen enkele reden. Kristian Laptops, Mobiles & PDA's 1 23 mei 2009 08:47
Dell Latitude D800 Monitor Gedraagt Gek Na RAM Install - groene balken? mjnice Laptops, Mobiles & PDA's 4 11 apr 2009 06:36
Sprint Pantech PX500 lock-up van mijn Dell Latitude 630, maar niet mijn Toshiba rmartin158 Netwerken, modems & VoIP 4 De 2 april 2008 23:23
Dell Latitude 630 sloten met mijn Sprint Pantech px500 mobiele kaart rmartin158 Laptops, Mobiles & PDA's 3 27 Jan 2008 16:53
Virtueel geheugen problemen AJLZ75 Windows besturingssystemen 8 31 aug 2007 13:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.