![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoi, ik ben nieuw bij deze dus even geduld als ik niet alle informatie die nodig is. Ik heb een System Model: Dell Latitude C510 Type: X86-gebaseerde pc Processor: x86 Family 6 Model 11, Stepping 4, Genuine Intel ~ 1196MHz CPU 1200MHz 1.08GHz, 256MB RAM; Fysiek geheugen 256.00MB Beschikbare geheugen 26.62MB Totaal Virtueel geheugen: 2.00GB Beschikbaar virtueel geheugen: 1.96GB Het probleem heb ik met heel vaak is dat nu dan computer vertelt me dat mijn virtuele geheugen is laag en dat is het creëren van meer. De computer loopt traag, bevriest en crashes. Ik heb defragged, disc cleanup-ed en virussen gescand - vaak. Ik heb op het punt waar ik gezien het opnieuw formatteren van de hele zaak maar ik heb echt geen idee als dit denkt te bereiken. Eventuele suggesties zou zijn van harte welkom, zowel voor de vaststelling van de andere problemen of voor het opnieuw formatteren. Hartelijk dank, Chinadoll |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jij probeerde verhoging van het virtuele geheugen dan handmatig?
| |||
| |||
| Hi hybr! O, nee ik niet, wist niet dat ik kon doen - een advies (of een complete set van instructies zelfs,) het meest gewaardeerd |
|
| |||
| |||
| Welk besturingssysteem gebruikt u? |
|
| |||
| |||
| It'a Windows XP Professional (Versie 5.1.2600 Service Pack 2 Build 2600) |
|
| |||
| |||
| Het handmatig wijzigen van de grootte van het virtuele geheugen wisselbestand U moet zijn aangemeld als beheerder of als lid van de groep Administrators om deze procedure. Als uw computer is aangesloten op een netwerk, een netwerk-beleid kan het voorkomen dat u deze procedure te voltooien. Om handmatig de grootte van het virtuele geheugen als volgt te werk:
Notities
|
|
| |||
| |||
| Thank you sooooo erg veel. Ik geef dit een gaan en u laten weten wat er gebeurt. Uw advies is zeer gewaardeerd x |
|
| |||
| |||
| Dank u hybr! D, heb ik handmatig steeg het virtuele geheugen en hopelijk zal dit helpen om een beetje beter |
|
| |||
| |||
| Good stuff, blij om te helpen. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Mijn Dell Latitude D531 Is crashen, voor geen enkele reden. | Kristian | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 23 mei 2009 08:47 |
| Dell Latitude D800 Monitor Gedraagt Gek Na RAM Install - groene balken? | mjnice | Laptops, Mobiles & PDA's | 4 | 11 apr 2009 06:36 |
| Sprint Pantech PX500 lock-up van mijn Dell Latitude 630, maar niet mijn Toshiba | rmartin158 | Netwerken, modems & VoIP | 4 | De 2 april 2008 23:23 |
| Dell Latitude 630 sloten met mijn Sprint Pantech px500 mobiele kaart | rmartin158 | Laptops, Mobiles & PDA's | 3 | 27 Jan 2008 16:53 |
| Virtueel geheugen problemen | AJLZ75 | Windows besturingssystemen | 8 | 31 aug 2007 13:09 |
| Thread Tools | |
| |