![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, jeg er ny i dette så vær tålmodig hvis jeg ikke har all informasjonen du trenger. Jeg har en System Model: Dell Latitude C510 System Type: X86-basert PC Prosessor: X86 Familie 6, Modell 11, Stepping 4, Genuine Intel ~ 1196MHz CPU 1200MHz 1.08GHz, 256MB RAM; Fysisk minne 256.00MB Tilgjengelig minne 26.62MB Totalt Virtuelt minne: 2.00GB Ledige virtuelt minne: 1.96GB Problemet jeg har hatt er at ganske ofte nå deretter datamaskinen forteller meg at min virtuelle minnet er lav og at det skaper mer. Datamaskinen går tregt, fryser og kræsjer. Jeg har defragged, plate Cleanup-ed og virus skannet - ofte. Jeg har fått til et punkt der jeg vurderer å formatere hele greia, men jeg har ingen anelse som å gå om dette. Noen forslag ville være velkommen, enten for å fikse andre problemer eller for omformatering. Mange takk, Chinadoll |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du har forsøkt å øke det virtuelle minnet deretter manuelt?
| |||
| |||
| Hi Hybr! D, nei jeg har ikke det, visste ikke at jeg kunne gjøre det - noen råd (eller et komplett sett med instruksjoner selv,) ville være mest verdsatt |
|
| |||
| |||
| Hva OS er du? |
|
| |||
| |||
| It'a Windows XP Professional (Version 5.1.2600 Service Pack 2 Build 2600) |
|
| |||
| |||
| Hvordan du manuelt endrer størrelsen på det virtuelle minnet Du må være logget på som administrator eller som medlem av administrator for å fullføre prosedyren. Hvis datamaskinen er koblet til et nettverk, nettverk policyinnstillinger kan hindre deg i å fullføre denne prosedyren. Manuelt endre størrelsen på virtuelt minne, følger du denne fremgangsmåten:
Merknader
|
|
| |||
| |||
| Takk sooooo mye. Jeg vil gi dette en gå og fortelle deg hva som skjer. Dine råd er meget verdsatt x |
|
| |||
| |||
| Takk Hybr! D har jeg manuelt økt virtuelt minne og forhåpentligvis vil dette hjelpe det å kjøre litt bedre |
|
| |||
| |||
| Bra, glad for å hjelpe. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Min Dell Latitude D531 krasjer, uten grunn. | Kristian | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 23 mai 2009 08:47 |
| Dell Latitude D800 Monitor oppfører seg Oddly Etter RAM Installer - Green Bars? | mjnice | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 4 | 11 april 2009 06:36 |
| Sprint Pantech PX500 låser opp min Dell Latitude 630, men ikke min Toshiba | rmartin158 | Nettverk, modem og VoIP | 4 | 2 april 2008 23:23 |
| Dell Latitude 630 låses opp med min Sprint Pantech px500 mobil-kortet | rmartin158 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 3 | 27 januar 2008 16:53 |
| Virtuelt minne problemer | AJLZ75 | Windows-operativsystemer | 8 | 31 august 2007 13:09 |
| Thread Tools | |
| |