менше справедливості

Magazine
Go Back   Комп'ютерні Сік > Комп'ютерні програми > Операційні системи Windows

Register

Ноутбук Dell Latitude - Низький Проблеми віртуальної пам'яті

Reply

Різьба Інструменти
Old 20 червня 2009, 10:07
Нові члени групи

Default Ноутбук Dell Latitude - Низький Проблеми віртуальної пам'яті

Привіт, я новачок в цьому так що будьте терплячими, якщо я не включив всю необхідну інформацію. У мене є
System Model: Dell Latitude C510
Тип системи: X86-ПК на базі
Процесор: x86 Family 6, Model 11, Stepping 4, Genuine Intel ~ 1196MHz
Процесор 1200MHz 1.08GHz, 256MB RAM;
Фізична пам'ять 256.00MB
Доступна пам'ять 26.62MB
Всього віртуальної пам'яті: 2.00GB
Доступно віртуальної пам'яті: 1.96GB

У мене проблема була в тому, що маючи досить часто зараз, то комп'ютер підказує мені, що мою віртуальну пам'ять з низьким і що це створює більше. Комп'ютер працює повільно, замерзає і аварій. Я defragged, очищення диска-ED і вірус відскановані - часто. Я потрапив в точку, де я переформатування розгляді все це, але я дійсно поняття не мають, як йти з цього приводу. Будь-які пропозиції будуть вітати, або для виправлення інших проблем або для переформатування.

Велике спасибі,
Chinadoll
Old 20 червня 2009, 10:12
Адміністратор групи

Ти намагався збільшення віртуальної пам'яті, то вручну?

Моя система: Hybr! D

Процесор (и):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Материнська плата:
HP NForce 560
ОЗУ:
2GB DDR2 PC2-5300
Графічна карта (и):
Nvidia 7150M Бортові Комплексна
Звукова карта:
5.1 Бортові Комплексна
Жорсткий диск (и):
250GB 5400RPM SATA300
Оптичний привід (и):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Діло / PSU:
Фондовий HP
Охолодження:
Фондовий HP
Мережі / Інтернет:
10/100 NIC / 10 Мб Віргінські Кабельні
Монітор (и):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Операційна система (и):
Windows 7 Ultimate 32bit
Old 20 червня 2009, 10:50
Нові члени групи

Привіт Hybr! D, ні я не, не знаю, що я можу зробити - будь-які рекомендації (або повний набір інструкцій, навіть,) були б дуже вдячні