![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle, Her til morgen ikoner vises i 15 sekunder og så er gået. Dette sker igen og igen. System resrore kun viser seneste gendannelsespunkt skrive, før denne happend, alle resten er væk. Stadig forsøgt genoprette men samme ting starter med det samme. Please, enhver ideer? XP Pro SP2 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hvad ikoner hen? muligvis en virus
| |||
| |||
| Hi vic66. har du det bedre? ![]() Har du hentet noget for nylig? |
|
| |||
| |||
| Hej alle, som søn af mine jeg fortælle dig! downloads hver vwhere. Følelse godt indtil i morges cew27all ikoner på skrivebordet selv proceslinjen! de kommer tilbage hver 20 sekunder eller så evilfantasy cant logge på ved hjælp af venner PC Pleaes forsøge at hjælpe! ALT DET OMFANG VÆRKER godt, hvis jeg kan åbne ICONTRAY for eksempel en firhugget fundet nul! ![]() ! |
|
| |||
| |||
| Kan du få online på alle? Her er et lille program, der kan hjælpe. Lige tjekke alle de kasser og lad det arbejde. Det vil ikke skade noget. http://djlizard.net.nyud.net:8080/so...v0.60.0.24.zip Også gå til tilføj / fjern programmer og se om noget nyt har fået der. Måske afinstallere den seneste downloads. En ad gangen kan hjælpe. |
|
| |||
| |||
| Tak for din hjælp, men motherinlaw tilbydes nye OS, PC er alle klar på shop. Onceagain tak for din tid og hjælp. Victor |
|
| |||
| |||
| OK, held og lykke. Besøg TCF Downloads Area at få gode gratis programmer til at beskytte dig selv online med det nye operativsystem. Husk gratis udgaver er lige så god som udbetales dem. Håber det går godt, så lad mig det vide, hvis du har brug for mere hjælp. Safe Surfing! |