![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi all, Vanochtend pictogrammen weergegeven voor 15 seconden En dan is er verdwenen. Dit gebeurt telkens weer opnieuw. Systeem resrore toont alleen vorig herstelpunt schrijven voordat dit gebeurd, alle anderen zijn verdwenen. Nog geprobeerd te herstellen, maar hetzelfde ding begint meteen. PLEASE, eventuele ideeën? XP Pro SP2 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wat pictogrammen gaan? eventueel een virus
| |||
| |||
| Hi vic66. voel je je beter? ![]() Heeft u onlangs iets gedownload? |
|
| |||
| |||
| Hi all, die zoon van mij zeg ik u! downloads elke vwhere. Gevoel goed tot vanmorgen cew27all pictogrammen op het bureaublad zelfs taakbalk! zij komen terug om de 20 seconden of zo evilfantasy cant inloggen met vrienden pct Pleaes proberen te helpen! EVERYTHING ZOVER WERKEN goed als ik kan openen ICONTRAY bijvoorbeeld een vierkant gevonden nihil! ![]() ! |
|
| |||
| |||
| Kunt u online op alles? Hier is een klein programma dat kan helpen. Gewoon alles van de vakken en laat het werk. Het zal geen kwaad doen. http://djlizard.net.nyud.net:8080/so...v0.60.0.24.zip Ook ga naar Programma's toevoegen / verwijderen en kijk of het iets nieuws heeft gekregen in. Misschien is het verwijderen van de meest recente downloads. Een tegelijk kan helpen. |
|
| |||
| |||
| Dank voor uw hulp, maar motherinlaw aangeboden nieuwe os, PC is alles klaar te winkelen. Onceagain dank voor uw tijd en hulp. Victor |
|
| |||
| |||
| OK, good luck. Bezoek de TCF Downloads Ruimte om goede gratis programma's om je te beschermen tijdens online met het nieuwe OS. Onthoud gratis versies zijn net zo goed als betaald zijn. Hoop dat het goed gaat, laat het me weten als u nog meer helpen. Veilig Surfen! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| De Quad-Core, 1 kW, Liquid-Cooled Desk | evilfantasy | Off Topic Discussie | 12 | 10 jun 2009 10:15 |
| Ongewenste Foto op Desk Top | Sparky | Algemene programmatuurnoot Chat | 11 | De 9 maart 2009 18:12 |
| Help me find this pct bureau? alsjeblieft | pete21 | Off Topic Discussie | 11 | 13 nov 2008 12:16 |
| Desk Top Photo probleem | katiecoos | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 23 jul 2008 08:01 |
| Muis / Bureaublad Query | Gazmondo | Algemeen Hardware Chat | 18 | 20 mrt 2008 03:04 |
| Thread Tools | |
| |