![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle, Denne morgenen ikoner vises i 15 sekunder og det borte. Dette skjer igjen og igjen. System resrore bare viser siste gjenopprettingspunkt skrive før dette happend, alle resten er borte. Likevel prøvde gjenopprette men samme starter umiddelbart. Please, noen ideer? XP Pro SP2 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hva ikonene skal? muligens et virus
| |||
| |||
| Hi vic66. Føler du deg bedre? ![]() Har du lastet ned noe nylig? |
|
| |||
| |||
| Hei alle, at sønnen min jeg sier! nedlastinger hver vwhere. Feeling good till denne morgenen cew27all ikoner på skrivebordet enda oppgavelinjen! de kommer tilbake hvert 20. sekund eller så evilfantasy skrånende Logg på med venner PC Pleaes forsøke å hjelpe! EVERYTHING hittil WORKS bra om jeg kan åpne ICONTRAY for eksempel en kvadrerte funnet null! ![]() ! |
|
| |||
| |||
| Kan du få elektronisk på alle? Her er et lite program som kan hjelpe. Bare merk alle boksene og la det virke. Det vil ikke skade noe. http://djlizard.net.nyud.net:8080/so...v0.60.0.24.zip Også gå til Legg til / fjern programmer og se om noe nytt har kommet inn der. Kanskje du avinstallerer den nyeste nedlastinger. En om gangen kan hjelpe. |
|
| |||
| |||
| Takk for hjelpen, men motherinlaw tilbys nye OS PC er rede til butikken. Onceagain takke for din tid og hjelp. Victor |
|
| |||
| |||
| OK, lykke til. Besøk TCF Nedlastinger Landgruppe å få gode gratis programmer for å beskytte deg mens online med det nye operativsystemet. Husk gratis versjoner er like god som betalte seg. Håper ting går bra, gi meg beskjed hvis du trenger mer hjelp. Sikker surfing! |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Den Quad-Core, 1-kW, Liquid-avkjølt resepsjon | evilfantasy | Av Emne Diskusjon | 12 | 10 juni 2009 10:15 |
| Uønskede Bilde på Desk Top | Sparky | General Software Chat | 11 | 9 mars 2009 18:12 |
| Hjelp meg å finne denne PC-skrivebordet? vær så snill | pete21 | Av Emne Diskusjon | 11 | 13 nov 2008 12:16 |
| Desk Top Photo problem | katiecoos | General Software Chat | 3 | 23 juli 2008 08:01 |
| Mus / resepsjon Query | Gazmondo | General Hardware Chat | 18 | 20 mars 2008 03:04 |
| Thread Tools | |
| |