![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla, I morse ikoner visas i 15 sekunder och sedan det borta. Detta händer om och om igen. System resrore visar endast senaste återställningspunkt skriva innan detta hände, alla övriga är borta. Fortfarande försökt återställa, men samma sak börjar direkt. TACK alla idéer? XP Pro SP2 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| vad ikonerna kommer? möjligen ett virus
| |||
| |||
| Hej vic66. mår du bättre? ![]() Har du laddat ner något på senare tid? |
|
| |||
| |||
| Hej alla, som son till mig jag berätta för er! nerladdningar varje vwhere. Känsla bra till i morse cew27all ikoner på skrivbordet även Aktivitetsfältet! de kom tillbaka var 20 sekunder eller så evilfantasy cant logga in med hjälp av vänner st Pleaes försöka hjälpa! ALLT förhållande BYGGENTREPRENADER bra om jag kan öppna ICONTRAY till exempel en kvadrat hittades nolla! ![]() ! |
|
| |||
| |||
| Kan du få på nätet över huvud taget? Här är ett litet program som kan hjälpa. Bara kolla alla rutorna och låt det att fungera. Det kommer inte att skada något. http://djlizard.net.nyud.net:8080/so...v0.60.0.24.zip Även gå att lägga till / ta bort program och se om något nytt har fått där. Kanske avinstallera den senaste nedladdningar. En i taget skulle kunna bidra. |
|
| |||
| |||
| Tack för hjälpen, men motherinlaw erbjuds nya operativsystemet, st är alla redo vid butiken. Onceagain tackar för din tid och hjälp. Victor |
|
| |||
| |||
| OK, lycka till. Besök TCF Downloads Area att få bra gratis program för att skydda dig när online med det nya operativsystemet. Kom ihåg fria versioner är lika bra som betalat dem. Hoppas det går bra, låt mig veta om du behöver mer hjälp. Safe Surfing! |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Quad-Core, 1-kW, vätskekylda reception | evilfantasy | Off Topic Discussion | 12 | 10 juni 2009 10:15 |
| Oönskade Bild på reception Upp | Sparky | General Software Chat | 11 | 9 mars 2009 18:12 |
| Hjälp mig hitta denna st skrivbord? snälla | pete21 | Off Topic Discussion | 11 | 13 november 2008 12:16 |
| Desk Top Photo problem | katiecoos | General Software Chat | 3 | 23 juli 2008 08:01 |
| Mus / reception Query | Gazmondo | General Hardware Chat | 18 | 20 mars 2008 03:04 |
| Thread Tools | |
| |