![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hvad skete der med skrivebordet, jeg for nylig igen fomatted det .. to gange i virkeligheden, men meget langsomt. Jeg har lige forsøgt at bruge det og en side viser besked: Kan du ikke finde server eller DNS-fejl Internet Explorer Sandet timerindstilling ophold på skærmen i meget lang tid og i sidste ende, når en side hentes ikke alle sider åbne. Hvad er der sket det fungerer ok indtil for et par dage siden? Hvordan kan jeg rette dette? |
|
| |||
| |||
| Citat:
1. Kan du se nogen internet sider på alle? 2. Hvordan får du adgang til internettet? Via en hub eller via et USB-modem?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| [citat = Mike0001; 105116] Kan du give følgende oplysninger? 1. Kan du se nogen internet sider på alle? 2. Hvordan får du adgang til internettet? Via en hub eller via et USB-modem? [/ Citat Kun nogle sider på internettet åbent efter en lang ventetid, og jeg er adgang til internettet via et modem. Den intenet virker som jeg er online lige nu via min laptop. |
|
| |||
| |||
| Dette bare lyder som en langsom forbindelse. Må en hastighed test på thinkbroadband.com og fortælle os, hvad du får. Derefter gentages med få timers mellemrum.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Tak for læsning ..... jeg var nødt til at omformatere endnu en gang var der en meddelelse, der fortæller mig theres en fatal systemfejl. Intet var happenind ... ingen internet .... ingen sider overhovedet. Dens ok for nu efter reformatt ... Men jeg sidder på kanten af min stol Thats noget wil gå galt igen. Lets se! For nu alt er i orden. Tak. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Server Error in '/' Application. | 961 | Webbrowsere & FTP Klienter | 0 | 26 oktober 2009 11:03 |
| Remote Desktop på, men ikke kan finde. | Computerstu | Windows-operativsystemer | 2 | 17 Juli 2009 14:54 |
| DNS-fejl - Server kan ikke findes | cousinjack | Webbrowsere & FTP Klienter | 5 | 17th Dec 2008 14:10 |
| Gøre mit skrivebord en server? | tomthedrummer1992 | Networking, Modemer & VoIP | 3 | 18 juli 2008 16:08 |
| Kan du ikke finde Mine dokumenter efter en disk Læsefejl | stinger107 | Drives & flytbare medier | 14 | 11 februar 2008 10:59 |
| Thread Tools | |
| |