vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Desktop jälkeen uudelleen - Palvelinta ei löydy tai DNS-virhe

Reply

Thread Tools
Old 10 maaliskuu 2009, 11:33
Jäsen

Mitä tapahtui työpöydälle, olen viime aikoina uudelleen fomatted se .. kahdesti itse, mutta sen erittäin hitaasti. Olen vain yrittänyt käyttää sitä ja sivu näyttää viestin:
Palvelinta ei löydy tai DNS-virhe
Internet Explorer

Hiekalla ajastin pysyy näkyvissä jo hyvin pitkään, ja lopulta, kun sivu on ladattu ei kaikki sivut auki. Mitä on tapahtunut se toimi ok, kunnes pari päivää sitten? Miten voin korjata tämän?
Old 11 maaliskuu 2009, 08:18
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by Tinkerbell View Post
Mitä tapahtui työpöydälle, olen viime aikoina uudelleen fomatted se .. kahdesti itse, mutta sen erittäin hitaasti. Olen vain yrittänyt käyttää sitä ja sivu näyttää viestin:
Palvelinta ei löydy tai DNS-virhe
Internet Explorer

Hiekalla ajastin pysyy näkyvissä jo hyvin pitkään, ja lopulta, kun sivu on ladattu ei kaikki sivut auki. Mitä on tapahtunut se toimi ok, kunnes pari päivää sitten? Miten voin korjata tämän?
Voitteko antaa seuraavat tiedot?

1. Näetkö mikä tahansa Internet-sivuilla ollenkaan?
2. Miten voit käyttää Internetiä? Via keskittimeen tai USB-modeemi?

Old 12 maaliskuu 2009, 04:54
Jäsen

[lainaus = Mike0001; 105116] Voitteko antaa seuraavat tiedot?

1. Näetkö mikä tahansa Internet-sivuilla ollenkaan?
2. Miten voit käyttää Internetiä? Via keskittimeen tai USB-modeemi? [/ Lainaus

Vain joitakin sivuja Internetissä avoinna pitkän odotusajan jälkeen ja olen internetin kautta modeemina. The intenet työskentelee Olen online nyt kautta minun laptop.
Old 13 maaliskuu 2009, 05:47
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by Tinkerbell View Post
Internetin kautta modeemina. The intenet työskentelee Olen online nyt kautta minun laptop.
Tämä vain kuulostaa kuin hidas yhteys. Onko nopeus testissä thinkbroadband.com ja kerro meille, mitä saat. Toista sitten muutaman tunnin välein.

Old 19 maaliskuu 2009, 03:08
Jäsen

Kiitos käsittelyssä ..... Olin muokata jälleen oli sanoma minulle Theres järjestelmän vakavan virheen. Mitään ei happenind ... ei internet .... ei sivua millään. Sen ok nyt kun reformatt ... Olen kuitenkin istuu reunalla minun puheenjohtajana thats jotain wil mennä pieleen uudelleen. Lets katso! Nyt kaikki on hyvin. Kiitos.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.