![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Mitä tapahtui työpöydälle, olen viime aikoina uudelleen fomatted se .. kahdesti itse, mutta sen erittäin hitaasti. Olen vain yrittänyt käyttää sitä ja sivu näyttää viestin: Palvelinta ei löydy tai DNS-virhe Internet Explorer Hiekalla ajastin pysyy näkyvissä jo hyvin pitkään, ja lopulta, kun sivu on ladattu ei kaikki sivut auki. Mitä on tapahtunut se toimi ok, kunnes pari päivää sitten? Miten voin korjata tämän? |
|
| |||
| |||
| Quote:
1. Näetkö mikä tahansa Internet-sivuilla ollenkaan? 2. Miten voit käyttää Internetiä? Via keskittimeen tai USB-modeemi?
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| [lainaus = Mike0001; 105116] Voitteko antaa seuraavat tiedot? 1. Näetkö mikä tahansa Internet-sivuilla ollenkaan? 2. Miten voit käyttää Internetiä? Via keskittimeen tai USB-modeemi? [/ Lainaus Vain joitakin sivuja Internetissä avoinna pitkän odotusajan jälkeen ja olen internetin kautta modeemina. The intenet työskentelee Olen online nyt kautta minun laptop. |
|
| |||
| |||
| Tämä vain kuulostaa kuin hidas yhteys. Onko nopeus testissä thinkbroadband.com ja kerro meille, mitä saat. Toista sitten muutaman tunnin välein.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Kiitos käsittelyssä ..... Olin muokata jälleen oli sanoma minulle Theres järjestelmän vakavan virheen. Mitään ei happenind ... ei internet .... ei sivua millään. Sen ok nyt kun reformatt ... Olen kuitenkin istuu reunalla minun puheenjohtajana thats jotain wil mennä pieleen uudelleen. Lets katso! Nyt kaikki on hyvin. Kiitos. |