![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Wat is er gebeurd met de desktop, ik heb onlangs opnieuw fomatted zij .. tweemaal in feite, maar zijn zeer traag. Ik heb geprobeerd om het te gebruiken en een pagina weergegeven met de melding: Kan de server niet vinden of DNS-fout Internet Explorer Het zand timer blijft op het scherm voor een zeer lange tijd en eventueel wanneer een pagina wordt geladen, niet alle pagina's openen. Wat is er gebeurd was ok werken tot een paar dagen geleden? Hoe kan ik dit probleem verhelpen? |
|
| |||
| |||
| Citaat:
1. Kun je zien enige internet op alle pagina's? 2. Hoe denkt u met het internet? Via een hub of via een USB-modem?
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| [quote = Mike0001; 105116] Kunt u de volgende informatie verschaffen? 1. Kun je zien enige internet op alle pagina's? 2. Hoe denkt u met het internet? Via een hub of via een USB-modem? [/ Quote Slechts enkele pagina's op het internet open na een lange wachten en ik ben de toegang tot het internet via een modem. Het Internet werkt zoals ik ben nu online via mijn laptop. |
|
| |||
| |||
| Dit klinkt net als een langzame verbinding. Doe een snelle test bij thinkbroadband.com en vertel ons wat je krijgt. Herhaal om de paar uur.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Bedankt voor het lezen ..... Ik moest opnieuw wederom was er een boodschap vertellen me theres een fatale systeemfout. Niets was happenind ... geen internet .... geen pagina's heeft. Zijn ok voor nu na reformatt ... maar ik zit op de rand van mijn stoel thats wil iets misgaan opnieuw. Laat zien! Voor nu is alles goed. Bedankt. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Server Error in '/' Application. | 961 | Web Browsers & FTP Clients | 0 | 26 oktober 2009 11:03 |
| Extern bureaublad op, maar kan niet vinden. | Computerstu | Windows besturingssystemen | 2 | 17 juli 2009 14:54 |
| DNS Error - Server kan niet worden gevonden | cousinjack | Web Browsers & FTP Clients | 5 | 17 dec 2008 14:10 |
| Het maken van mijn bureaublad een server? | tomthedrummer1992 | Netwerken, modems & VoIP | 3 | 18 jul 2008 16:08 |
| Kunt u niet vinden Mijn documenten na een disc read error | stinger107 | Drives & Removable Media | 14 | 11 feb 2008 10:59 |
| Thread Tools | |
| |