mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Desktop Etter omformatering - Finner ikke server eller DNS-feil

Reply

Thread Tools
Old 10. mai 2009 Mar, 11:33
Medlem Group

Default Desktop Etter omformatering - Finner ikke server eller DNS-feil

Hva skjedde på skrivebordet, jeg nylig re fomatted det .. to ganger faktisk, men veldig sakte. Jeg prøvde å bruke det og en side som viser meldingen:
Finner ikke server eller DNS-feil
Internet Explorer

Sanden timer forblir på skjermen på svært lang tid og til slutt når en side lastes ikke alle sider åpne. Hva har skjedd det jobbet ok till noen dager siden? Hvordan kan jeg fikse dette?
Old 11th 2009 Mar, 08:18
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by tinkerbell View Post
Hva skjedde på skrivebordet, jeg nylig re fomatted det .. to ganger faktisk, men veldig sakte. Jeg prøvde å bruke det og en side som viser meldingen:
Finner ikke server eller DNS-feil
Internet Explorer

Sanden timer forblir på skjermen på svært lang tid og til slutt når en side lastes ikke alle sider åpne. Hva har skjedd det jobbet ok till noen dager siden? Hvordan kan jeg fikse dette?
Kan du gi følgende informasjon?

1. Kan du se noen Internett-sidene i det hele tatt?
2. Hvordan kan du få tilgang til Internett? Via en hub eller via en USB-modem?

Old 12th 2009 Mar, 04:54
Medlem Group

[quote = Mike0001; 105116] Kan du oppgi følgende informasjon?

1. Kan du se noen Internett-sidene i det hele tatt?
2. Hvordan kan du få tilgang til Internett? Via en hub eller via en USB-modem? [/ Quote

Bare noen sider på internett åpner etter en lang vent og jeg har tilgang til Internett via et modem. Den intenet jobber som jeg er online akkurat nå via min laptop.
Old 13th 2009 Mar, 05:47
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by tinkerbell View Post
Internett via modem. Den intenet jobber som jeg er online akkurat nå via min laptop.
Dette bare høres ut som en treg tilkobling. Gjøre en fart test på thinkbroadband.com og fortell oss hva du får. Gjenta noen få timer.

Old 19nde 2009 Mar, 03:08
Medlem Group

Takk for at du leser ..... jeg måtte reformatere enda en gang var det en melding om meg Theres en kritisk systemfeil. Ingenting ble happenind ... ingen internett .... ingen sider overhodet. Its ok for nå, etter reformatt ... Men jeg sitter på kanten av min stol dvs noe vil gå galt igjen. Kan se! For nå er godt. Takk.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.