mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Desktop Efter Omformatering - Det går inte att hitta server eller ett DNS-fel

Reply

Thread Tools
Old 10 mars 2009, 11:33
Ledamot Gruppen

Default Desktop Efter Omformatering - Det går inte att hitta server eller ett DNS-fel

Vad hände till skrivbordet, jag nyligen fomatted det .. två gånger faktiskt, men mycket långsamt. Jag försökte använda den och en sida visas meddelandet:
Det går inte att hitta server eller ett DNS-fel
Internet Explorer

Sanden timern stannar på skärmen för mycket lång tid och så småningom när en sida laddas inte alla sidor öppna. Vad har hänt det fungerade ok till ett par dagar sedan? Hur kan jag korrigera detta?
Old 11 mars 2009, 08:18
Givargruppen

Default Desktop Efter Omformatering - Det går inte att hitta server eller ett DNS-fel

Citat:
Ursprungligen postat av Tingeling View Post
Vad hände till skrivbordet, jag nyligen fomatted det .. två gånger faktiskt, men mycket långsamt. Jag försökte använda den och en sida visas meddelandet:
Det går inte att hitta server eller ett DNS-fel
Internet Explorer

Sanden timern stannar på skärmen för mycket lång tid och så småningom när en sida laddas inte alla sidor öppna. Vad har hänt det fungerade ok till ett par dagar sedan? Hur kan jag korrigera detta?
Kan du lämna följande uppgifter?

1. Kan du se valfri Internetsidor alls?
2. Hur du kommer åt Internet? Via en hubb eller via ett USB-modem?

Old 12 mars 2009, 04:54
Ledamot Gruppen

[citat = Mike0001, 105116] Kan du lämna följande uppgifter?

1. Kan du se valfri Internetsidor alls?
2. Hur du kommer åt Internet? Via en hubb eller via ett USB-modem? [/ Citat

Bara några sidor på internet öppna efter en lång väntetid och jag ansluter till Internet via ett modem. Den Internet fungerar precis som jag är online just nu via min laptop.
Old 13 mars 2009, 05:47
Givargruppen

Citat:
Ursprungligen postat av Tingeling View Post
Internet via ett modem. Den Internet fungerar precis som jag är online just nu via min laptop.
Det bara låter som en långsam uppkoppling. Gör ett snabbt test på thinkbroadband.com och berätta vad du får. Upprepa sedan med några timmar.

Old 19 Mars 2009, 03:08
Ledamot Gruppen

Tack för behandlingen ..... jag var tvungen att formatera ännu en gång fanns ett meddelande som säger Theres ett allvarligt systemfel. Ingenting var happenind ... inget internet .... inga sidor som helst. Dess ok nu efter reformatt ... men jag sitter på kanten av min stol thats något wil gå fel igen. Låt se! För nu är allt bra. Tack.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Server Error in '/' Application. 961 Webbläsare & FTP Klienter 0 26 OKTOBER 2009 11:03
Remote Desktop på men kan inte hitta. Computerstu Windows-operativsystem 2 17 juli 2009 14:54
DNS Error - Server kan inte hittas cousinjack Webbläsare & FTP Klienter 5 17 december 2008 14:10
Göra mitt skrivbord en server? tomthedrummer1992 Nätverk, Modem & VoIP 3 18 juli 2008 16:08
Kan du inte hitta Mina dokument efter en skiva som läser fel stinger107 Drives & Removable Media 14 11 februari 2008 10:59
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.