mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

DHCP Server ikke i stand til at tildele ip til kunderne

Reply

Thread Tools
Old 9. juni 2009, 00:23
Ny Medlem Gruppen

Default DHCP Server ikke i stand til at tildele ip til kunderne

Hej,
Der findes 200 klientmaskinerne i vores netværk miljøet. Alle pludselig ingen er at få IP-adresser. Jeg var ikke i stand til at finde årsagen.
Jeg kontrolleret DHCP server, logger og Logbog. Everything fine i serveren, men stadig klienter ikke får ip.
Jeg sender dette til dig, efter at konfigurere statisk ip på min maskine.
Please tyder på at slippe af med dette.

Hilsen,
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Tilknytte en brugerdefineret IP til My Network Printer ryannathans Networking, Modemer & VoIP 9 5 oktober 2009 00:43
Hvad FTP Klienter bruger du? - Gratis eller betale Cavalier Webbrowsere & FTP Klienter 12 4 marts 2009 18:11
Windows Business Server til 60 klienter Dragon General Hardware Chat 8 22 februar 2009 12:53
Kan ikke starte DHCP-klient Sophus Windows-operativsystemer 4 12 januar 2008 18:01
Hjælp med DHCP Sammy K Networking, Modemer & VoIP 2 22 oktober 2007 03:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.