mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

DHCP Server ikke mulighet til å tildele IP til klienter

Reply

Thread Tools
Old 9 juni 2009, 00:23
New Member Group

Default DHCP Server ikke mulighet til å tildele IP til klienter

Hei,
Det er 200 klientmaskinene i nettverket vårt miljø. Alle plutselige ingen får IP-adresser. Jeg var ikke i stand til å finne rotårsak.
Jeg sjekket DHCP server, logger og Hendelsesliste. Alt greit i serveren, men likevel kundene ikke får ip.
Jeg sender dette til deg når du konfigurerer en statisk IP til maskinen.
Vær foreslår å kvitte seg med dette.

Hilsen,
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Tildele et tilpasset IP til Mine nettverkssteder Printer ryannathans Nettverk, modem og VoIP 9 5 oktober 2009 00:43
Hva FTP Clients bruker du? - Gratis eller betal Cavalier Nettlesere & FTP Clients 12 4 mars 2009 18:11
Windows Business Server for 60 klienter Dragen General Hardware Chat 8 22 februar 2009 12:53
Kan ikke starte DHCP-klient Sophus Windows-operativsystemer 4 12 januar 2008 18:01
Hjelp med DHCP Sammy K Nettverk, modem og VoIP 2 22 oktober 2007 03:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.