mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

DirectX Installation hjælpe

Reply

Thread Tools
Old 20. juni 2009, 06:44
Ny Medlem Gruppen

Default DirectX Installation hjælpe

Hej,

Jeg har brug for hjælp til at installere DirectX 9. Jeg bruger Windows XP Professional Genuine software. Jeg har downloadet DirectX fra Microsoft hjemmeside. Da jeg forsøgte at installere, vises en meddelelse, og den siger "en fryser fil nødvendige for installation man ikke kan stole på. Kontroller Kryptografiske tjenester er aktiveret og fryser fil certifikatet er gyldigt."

Thanks & Regards
Saji
Old 20. juni 2009, 08:05
Medlem Gruppen

Default DirectX Installation hjælpe

Gosh, jeg husker denne fejl, muligvis en af de mest irriterende nogensinde. Og virkelig vanskeligt at fastsætte.
Grundlæggende er problemet stammer fra, når MS tilføjet kryptografiske sikkerhed signaturer til deres software. En del af DirectX runtime stammer fra før dette, derfor ikke har en signatur, og så undlader at installere.

Jeg foreslår, at du tager et kig på denne MS Knowledgebase artiklen, og følg trinene i dér. Melde tilbage, hvis ingen arbejde.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
DirectX 10.1 Issue, tror jeg! slim Grafikkort & Monitors 3 8 april 2009 15:05
Laveste DirectX 10 muligt? penguin92 Grafikkort & Monitors 5 18 januar 2008 10:33
Mo / bo CPU installation marsay001 CPU, bundkort og RAM 3 13 januar 2008 14:39
HJÆLP! Problemer med DirectX / Installation Radeon kortet Lunatyck Multimedia & Codecs 1 1 januar 2008 00:45
DirectX 10.1 kræver ingen nye GPU. Men! SocialWarfare General Hardware Chat 1 20 august 2007 03:08
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.