![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg har brug for hjælp til at installere DirectX 9. Jeg bruger Windows XP Professional Genuine software. Jeg har downloadet DirectX fra Microsoft hjemmeside. Da jeg forsøgte at installere, vises en meddelelse, og den siger "en fryser fil nødvendige for installation man ikke kan stole på. Kontroller Kryptografiske tjenester er aktiveret og fryser fil certifikatet er gyldigt." Thanks & Regards Saji |
|
| |||
| |||
| Gosh, jeg husker denne fejl, muligvis en af de mest irriterende nogensinde. Og virkelig vanskeligt at fastsætte. Grundlæggende er problemet stammer fra, når MS tilføjet kryptografiske sikkerhed signaturer til deres software. En del af DirectX runtime stammer fra før dette, derfor ikke har en signatur, og så undlader at installere. Jeg foreslår, at du tager et kig på denne MS Knowledgebase artiklen, og følg trinene i dér. Melde tilbage, hvis ingen arbejde. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| DirectX 10.1 Issue, tror jeg! | slim | Grafikkort & Monitors | 3 | 8 april 2009 15:05 |
| Laveste DirectX 10 muligt? | penguin92 | Grafikkort & Monitors | 5 | 18 januar 2008 10:33 |
| Mo / bo CPU installation | marsay001 | CPU, bundkort og RAM | 3 | 13 januar 2008 14:39 |
| HJÆLP! Problemer med DirectX / Installation Radeon kortet | Lunatyck | Multimedia & Codecs | 1 | 1 januar 2008 00:45 |
| DirectX 10.1 kræver ingen nye GPU. Men! | SocialWarfare | General Hardware Chat | 1 | 20 august 2007 03:08 |
| Thread Tools | |
| |