![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, Ik heb hulp nodig bij de installatie van DirectX 9. Ik gebruik Windows XP Professional Legitieme software. Ik heb DirectX downloaden van de Microsoft website. Als ik probeerde te installeren, verschijnt er een bericht en het zegt "Een CAB-bestand nodig voor de installatie niet kan worden vertrouwd. Controleer de Cryptographic Services zijn ingeschakeld en het CAB-bestand certificaat is geldig." Thanks & Regards Saji |
|
| |||
| |||
| Goh, ik herinner me deze fout, eventueel een van de meest vervelende ooit. En echt moeilijk vast te stellen. Kortom, het probleem voortkomt uit wanneer MS toegevoegd cryptografische beveiliging handtekeningen om hun software. Een deel van de DirectX runtime dateert van vóór deze dus niet is voorzien van een handtekening en dus niet de installatie. Ik stel voor dat je een kijkje nemen op dit MS Knowledgebase artikel en volg de stappen in. Verslag terug als er geen werk. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| DirectX 10.1 Kwestie, denk ik! | slijm | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | De 8 april 2009 15:05 |
| Laagste DirectX 10 mogelijk? | penguin92 | Grafische Kaarten & Monitors | 5 | 18 Jan 2008 10:33 |
| Mo / bo cpu installatie | marsay001 | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 13 Jan 2008 14:39 |
| HELP! Problemen met DirectX / Installeren Radeon kaart | Lunatyck | Multimedia & Codecs | 1 | De 1 januari 2008 00:45 |
| DirectX 10.1 vereist geen nieuwe GPU. Maar! | SocialWarfare | Algemeen Hardware Chat | 1 | 20 aug 2007 03:08 |
| Thread Tools | |
| |