![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg trenger hjelp til å installere DirectX 9. Jeg bruker Windows XP Professional Ekte programvare. Jeg har lastet ned DirectX fra Microsofts nettsted. Da jeg prøvde å installere, det vises en melding, og det står "En CAB-filen er nødvendig for at installasjonen ikke kan stole på. Kontroller Kryptografiske tjenester er aktivert og kabinett fil Sertifikatet er gyldig." Takk & hilsen Saji |
|
| |||
| |||
| Gosh, jeg husker denne feilen, muligens en av de mest irriterende noensinne. Og veldig vanskelig å fikse. I utgangspunktet problemet stammer fra når MS lagt kryptografisk sikkerhet signaturer i deres programvare. Del av DirectX runtime er fra før dette, og derfor ikke har en signatur, og så ikke installere. Jeg foreslår at du tar en titt på dette MS Knowledgebase artikkelen, og følg fremgangsmåten i det. Rapportere tilbake hvis ingen jobb. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| DirectX 10.1 utgave, tror jeg! | slim | Kabinetter & Skjermer | 3 | 8 april 2009 15:05 |
| Laveste DirectX 10 mulig? | penguin92 | Kabinetter & Skjermer | 5 | 18 januar 2008 10:33 |
| Mo / Bo CPU installasjon | marsay001 | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 13 januar 2008 14:39 |
| HJELP! Problemer med DirectX / Installere Radeon-kort | Lunatyck | Multimedia & Kodeker | 1 | 1 januar 2008 00:45 |
| DirectX 10.1 krever ingen nye GPU. Men! | SocialWarfare | General Hardware Chat | 1 | 20 august 2007 03:08 |
| Thread Tools | |
| |