mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Deaktivering brugere at få vist lokale drev og dets indhold

Reply

Thread Tools
Old 14. juni 2009, 13:35
Kut
Ny Medlem Gruppen

Default Deaktivering brugere at få vist lokale drev og dets indhold

Hej
Jeg har brugt gruppepolitik til at blokere brugere til at se og have adgang til lokale drev. En mere politik er her, der begrænser brugerne at installere aplications på 2003 Terminal servere. Disse to politikker fungerer perfekt. Men problemet er, at når brugeren ramt nogle spesific installtion setup, han / hun er i stand til at se og optage indholdet af lokale drev og er i stand til at vælge den vej for anlæg fra at anvendelsen vindue.
Brugerne er ikke i stand til at installere de programmer, men jeg ønsker også at begrænse brugerne at gennemse indholdet af drev mens instalaltion. Er der nogen gruppe i 2003, så jeg kan begrænse mine brugere til at gennemse indholdet.

Hilsen
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Jeg har en virus og dens Deaktivering Min Sound Systema og Blokerende min Internet-forbindelse sllp3030 Virus, Spyware & Sikkerhed 1 15 juli 2009 12:45
Retninger for invaliderende interne trådløse kort banjoman Networking, Modemer & VoIP 1 8 juni 2009 11:24
Deaktivering Laptop touch pad gregd99 Laptops, Mobiles & PDA'er 18 28th Dec 2007 16:16
Local Area Connection ikonet ikke set Chain2r Networking, Modemer & VoIP 2 25th Dec 2007 01:02
Deaktivering anden harddisk jezzialli Drives & flytbare medier 5 2 august 2007 02:26
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.