mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Deaktivering brukere å vise lokale stasjoner og innholdet

Reply

Thread Tools
Old 14 juni 2009, 13:35
KUT
New Member Group

Default Deaktivering brukere å vise lokale stasjoner og innholdet

Hei
Jeg brukte gruppepolicy til å blokkere brukere vise og få tilgang til lokale stasjoner. Én er her som begrenser brukerne installerer aplications på 2003 Terminalservere. Disse retningslinjene er å fungere perfekt. Men problemet er at når brukeren truffet noen spesifiserte installtion oppsett, han / hun er i stand til å vise og liste innholdet av lokale stasjoner, og er i stand til å velge banen for installasjon fra programmets vindu.
Brukere ikke kan installere programmer, men jeg ønsker også å begrense brukere å lese innholdet i stasjoner mens instalaltion. Er det noen gruppepolicy i 2003, slik at jeg kan begrense brukerne å lese innholdet.

Hilsen
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.