mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Disk Boot forkastelsesgrænse ...?

Reply

Thread Tools
Old 24 December 2007, 13:46
Ny Medlem Gruppen

Default Disk Boot forkastelsesgrænse ...?

Hej mit navn er Josh og jeg vil virkelig værdsætte nogens input om dette:

Jeg har for nylig besluttet at samle min egen computer. Det er cool, hvordan jeg sparet penge at købe separate dele, og processen med at sætte alt sammen har været en god og lærerig oplevelse indtil nu. Det eneste problem er, efter endelig bestilling af Windows XP Professional x64 bit, og indsætter i cd / dvd-rom til dette øjeblik i herlighed, BIOS stadig fortæller mig, at det ikke boot disken.

Her er mine specs:

Gigabyte S-serie model P35C-DS3R bundkort http://www.gigabyte.com.tw/Products/...ProductID=2551

Intel Core 2 Quad Q6600 CPU (2,4 GHz) http://accessories.us.dell.com/sna/p...682&lid=585550

NVIDIA e-GeForce 8600 GTS Grafikkort http://www.nvidia.com/object/geforce_8600.html

Western Digital SATA 300 MB / s, 400 GB diskplads, 16 MB cache, 7200 RPM Harddisk

Samsung SH-S203B DVD Writer http://www.samsung.com/in/products/o...s/sh_s203b.asp

Thermaltake Purepower 500W Power Supply http://www.thermaltake.com/product/P...94/w009394.asp

Antec Ni hundrede Ultimate Gamer sag http://www.antec.com/us/productDetails.php?ProdID=15900

Som jeg rulle gennem BIOS Jeg bruger en gammel Compaq tastatur fra et stykke historie ... vente til operativsystemet er op før jeg installere mit trådløse Logitech tastaturet. Jeg indstille min prioritet opstartsenhed som cd-rom-enheden i Advanced BIOS-skærmen, da den manuelle fortæller mig alt dette er jeg virkelig nødt til at gøre, før de blå skærm popper op om opdelingsanordninger harddiskplads til Windows Professional. Kan du tænke på en af disse komponenter ikke er forenelig med x64 bit operativsystem? Jeg hørte (rygter?), At visse optiske drev var påkrævet for denne x64 Professional (er denne Samsung kompatibel?). ... Jeg har også bemærket på NVIDIA side om 8600-grafikkort, at det er klassificeret under en "32" for "stream processing", hvis man ser på toppen af tabellen ... dette betyde noget ???.. . Blot for at fortælle dig, jeg havde den anti-statiske håndled tilslutningskrav mens montage og anvendt et rart selv lag af termisk pasta til forarbejdningsvirksomheden som anvist.

Selv om efter hver kontrol i BIOS for en snes gange kører det (før jeg fik det operativsystem, bare for at kontrollere BIOS) Temp altid læser i den lave 30's C, var der ét punkt, da jeg var kontrollere temp af CPU i BIOS, som jeg bemærket temp blev nå højder på 70 C. jeg indså, at jeg havde bumper tilfældet i sætte det i igen, og på grund af denne CPU FAN var ikke helt på (blæseren var stadig kører selv) ... to af sine tykke hjørne plast skruer var løs, mens to forblev på en stærk ... så selvom blæseren kørte jeg tror, at det mister varme. Så jeg fik freaked ud og slukke den comp (Så alt i alt CPU'en kørte ved temperaturer op til 70 C i ca 12 sekunder), skruet CPU'en Fan mere fast på bundkortet, og det var tilbage i business læser en konstant 33 C efter den første test. Selv om jeg ikke tror det er en big deal, jeg troede, jeg ville nævne det for nogen af jer slags sjæle, der er tænkt på en kur. Jeg hørte, at selv om en sund CPU temp er noget under 40 C, jeg vil også høre CPU's kan modstå en masse, og at det at nå temps op til 70 for en kort tid, ikke giver anledning til permanent skade. Jeg har aldrig løbe strøm til min CPU med blæseren ikke tilsluttet / kører på alle... Jeg har hørt, at der ikke skader CPU's inden for få sekunder.

FYI om operativsystemet: Jeg fik ikke den fra alle store detailhandlere ligesom jeg gjorde mine andre dele (Micro Center), men i stedet fra et websted, der hedder CietDirect.com, der sælger billige software. Jeg fandt XP Pro x64 for $ 90! Jeg er pumpet op, fordi det normalt er op til 299,99. Webstedet synes legit (http://www.cietdirect.com/product_sp...php?s=1&id=163), Selv om pakken ikke indeholdt den blå Microsoft pap tilfælde kan lide det viser på internettet, men en disk i en blød, tynd, sort beskyttende tilfældet læsning i professionelle print:

Engelsk, Microsoft Windows XP Professional
x64 Edition
(Product Key Required)

Juni 2006
Systemer
Student Media / Work At Home Media

End Konto Part No E85-03210

Licensing

Al brug underlagt volumen licensaftale. Ikke gør ulovlige kopier af denne disc. Ikke for detailhandel eller OEM Distribution. Ikke til videresalg.

Det er lagdelt i bronze / brune farver, med Microsoft logoer og ligner den virkelige deal (stregkode og alle). "Microsoft er indrykket / trykt i guld på den følsomme del på indersiden af ringen (hvor du flip det over på info side, og du kan se den tynde ring i nærheden af midten). Jeg ærligt mener, at dette er en god ting, men jeg tænkte Jeg nævner dette som godt for din hjælp.

- I'm koble kraften i min comp direkte til en fælles 120V hus stikkontakten. (Nr. bølge protektor for så vidt angår computerkapacitet selv)

- Det diskdrev værker: blinker grønt, åbnes, lukkes, genopliver.

- LED's er mousserende blå, ventilatorer er i gang.

Alt synes at være at gå ok bortset fra shitty erklæring om, at BIOS-system ikke boot disken.

Alle forslag vil blive meget værdsat. Tak.
Old 29 December 2007, 19:08
Donor-Gruppen

Default Disk Boot forkastelsesgrænse ...?

Hej

Den disk du har, er simpelthen en Volumenlicens harddisk til brug for virksomheder, der har volumen licensaftaler med Microsoft. Det er ulovligt at bruge bruge denne disk til at installere Windows for din brug, ville jeg alvorligt sende den tilbage, og prøv og få en refusion derefter købe en OEM-version, som du ville få lov til at bruge, fordi du har bygget den computer (meget billigere end 299,99) .

Det er meget muligt, at denne disk er ikke en startdiskette, kun at blive brugt til at distribuere via et netværk.
Har du en disk, som du ved, du kan starte en computer fra? Kan være værd at prøve.

Jeg håber, at dette hjælper.

Lad os vide, hvordan du får den.

Mange tak

Leo
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Unmountable Boot bind, nr. harddisk Found, jeg har Windows Repair Disk ve0804 Drives & flytbare medier 6 14. maj 2009 14:42
Disk Boot Manglende, Indsæt System Disk og tryk Enter joebeaven Drives & flytbare medier 10 18 marts 2009 17:39
PC kan ikke starte op fra disken: Hjælp Pls ... Mle4me General Software Chat 4 16 december 2007 12:38
NTDLR forsvundne startdiskette UNDLADELSE Alantrini Windows-operativsystemer 9 16 november 2007 20:38
Hjælp! Disk er ugyldig efter forsøger at duel-boot yellowbus Windows-operativsystemer 4 15 august 2007 15:30
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.