vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Disk Boot Fail ...?

Reply

Thread Tools
Old 24 joulukuu 2007, 13:46
Uusi Jäsen

Default Disk Boot Fail ...?

Hei nimeni on Josh ja haluaisin todella arvostaa kenenkään panos tässä:

Olen äskettäin päättänyt koota oma tietokone. It's cool, miten olen säästänyt rahaa ostaa erillisiä osia, ja prosessia, jolla kaikki yhdessä on ollut hyvä oppimiskokemus niin pitkälle. Ainoa ongelma on loppujen lopuksi tilaus Windows XP Professional x64 bittinen, ja lisäksi, joka on CD / DVD-ROM, että hetki loistossa BIOS edelleen kertoo minulle, että se ei käynnisty levyn.

Tässä on minun tiedot:

Gigabyte S-sarjan mallia P35C-DS3R Emolevy http://www.gigabyte.com.tw/Products/...ProductID=2551

Intel Core 2 Quad Q6600 CPU (2,4 GHz) http://accessories.us.dell.com/sna/p...682&lid=585550

NVIDIA e-GeForce 8600 GTS Graphics Card http://www.nvidia.com/object/geforce_8600.html

Western Digital SATA 300 MB / s, 400 GB levytilaa, 16 MB Cache, 7200 RPM Hard Drive

Samsung SH-S203B DVD Writer http://www.samsung.com/in/products/o...s/sh_s203b.asp

Thermaltake Purepower 500W Power Supply http://www.thermaltake.com/product/P...94/w009394.asp

Antec Nine Hundred Ultimate Gamer Case http://www.antec.com/us/productDetails.php?ProdID=15900

Kuten olen selata BIOS Olen käytössäsi vanha Compaqin näppäimistö on pala historiaa ... odottaa, kunnes käyttöjärjestelmä on ennen I asenna langaton Logitech näppäimistö. Pidän minun ensisijainen Käynnistyslaitteen kuten CD-ROM Device in Advanced BIOS Screen, kuten käsikirja kertoo minulle tämä on kaikki, mitä minulla todella on tehtävä ennen sininen ruutu tulee esiin noin partitio kiintolevytilaa Windows Professional. Voitko ajatella mitään näistä komponenteista ei ole yhteensopiva x64-bittinen käyttöjärjestelmä? Kuulin (huhuja?), Että tietyt optiset asemat olivat tarpeen tämän x64 Professional (tämä Samsung yhteensopiva?). ... Olen myös huomannut, että NVIDIA sivu 8600 näytönohjain, että se luokitellaan alle "32" korko "stream käsittely" jos tarkastellaan yläosassa olevan taulukon ... tämä merkitse mitään ???.. . Vain sinulle I wore anti-static ranne liitäntävaatimuksia kun kokoonpanoon ja sovelsi nice jopa kerros lämpöherkän liitä toimittaa jalostajalle ohjeiden mukaan.

Vaikka jälkeen jokainen tarkistaa BIOS noin kaksikymmentä kertaa näyttämään sitä (ennen sain käyttöjärjestelmässä vain tarkistaa BIOS) Temp aina sanotaan, että alhainen 30-C, siellä oli yksi kohta, kun olin tarkastamisessa temp tehty suorittimen ja BIOSin että olen huomannut temp oli päästä korkeus 70 C. tajusin, että minulla oli bumped tapahtuu kytkemällä sen uudelleen ja koska tämä CPU FAN ei täysin (puhallin oli jatkuu kuitenkin) ... kaksi sen paksu corner muovi ruuvit ovat löystyneet, ja kaksi jäi vahva ... joten vaikka puhallin oli käynnissä Uskon, että se menettää lämpöä. Joten sain freaked ja sammuu COMP (siis kaiken kaikkiaan suoritintehon oli käynnissä lämpötilassa enintään 70 C noin 12 sekuntia), rutistettu suoritintehon Fan enemmän tiukasti emolevyn, ja se oli vuonna liiketoiminnan käsittelyssä vakio 33 C kuluttua ensimmäisestä testistä. Vaikka en usko, että tämä on iso juttu, luulin, että olin maininnut sitä kenellekään teistä luontoissuorituksina sieluja, jotka ajattelevat, että katua. Olen kuullut, että vaikka terve CPU temp on jotain alle 40-C, I kuulla myös CPU: n voi kestää paljon ja että se saavuttaa temps enintään 70 lyhyessä ajassa ei aiheuta pysyvää vahinkoa. En ole koskaan käyttää valtaa minun CPU, kun tuuletin ei ole liitetty / käydessä kaikki... Olen kuullut, että se vahingoittaa CPU: n muutamassa sekunnissa.

FYI noin käyttöjärjestelmä: En saa sen mistä tahansa suurten vähittäismyyjien kuten tein muut osat (Micro Center), mutta sen sijaan peräisin sivuston nimeltä CietDirect.com, joka myy halpoja ohjelmistoja. Löysin XP Pro x64 for $ 90! Olen pumpataan, koska se maksaa yleensä enintään 299,99. Sivusto näyttää legit (http://www.cietdirect.com/product_sp...php?s=1&id=163), Vaikka paketti ei sisältänyt sininen Microsoft pahvi tapauksessa kuin se näkyy verkossa, mutta levyllä on pehmeä, ohut, musta suojapussiin käsittelyssä ammatillinen tulostaa:

Englanti, Microsoft Windows XP Professional
x64 Edition
(Product Key Pakollinen)

Kesäkuuta 2006
Systems
Student Media / Work At Home Media

End Alamomentti Part No E85-03210

Licensing

Kaikki edellyttäen volyymikäyttöoikeuden sopimusta. Älä tee laittomia kopioita tämä levy. Ei vähittäismyynti-tai OEM-jakelu. Ei jälleenmyyntiin.

On kerrosmaisen pronssia / ruskeaa väriä, Microsoft logot ja näyttää The Real Deal (viivakoodi ja kaikki). "Microsoft on sisennetty / painettu kulta on herkkä osittain sisällä rengas (jossa läppä se on info puolella ja näet ohut rengas lähellä keskustaa). Olen vilpittömästi sitä mieltä, että tämä on hyvää kamaa, mutta ajattelin Haluan mainita tämän samoin apuanne.

- I'm koukkaaminen valtaa minun pakoll suoraan yhteisen 120V talo pistorasiaan. (Ei työruuhka suojelija kuin tietokoneen teho itse)

- Levykeasemaa toimii: vilkkuu vihreä, avautuu, sulkeutuu uudelleen.

- LED-hanketta ovat helmeilevien sininen, fanit ovat virtaa.

Kaikki näyttää sujuvan ok lukuun ottamatta paskamainen, että BIOS-järjestelmä ei käynnisty levy.

Kaikki ehdotukset olisi suuresti. Kiitos.
Old 29 joulukuu 2007, 19:08
Rahoittajien ryhmän

Default Disk Boot Fail ...?

Hei

Levy sinulla on yksinkertaisesti volyymikäyttöoikeuden levyn käytön yritysten on tilavuus lisenssisopimukset, joissa on Microsoft. Se on laitonta käytä tätä levyä asentaa Windows sinua varten, haluan vakavasti lähettää sen takaisin ja yrittää saada palautusta sitten ostaa OEM versio jota voisi käyttää, koska et rakennettu tietokone (paljon halvempaa kuin 299,99) .

On hyvin mahdollista, että tämä levy ei ole käynnistyslevykettä, käytetään vain, jakaa yli verkkoon.
Onko sinulla levyllä, te tiedätte, voit käynnistää tietokonetta? Ehkä kannattaa yrittää.

Toivon, että tämä auttaa.

Kerro meille, miten saat.

Paljon kiitoksia

Leo
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Unmountable Boot Nide, No Hard Disk löydy, olen Windows Repair Disk ve0804 Drives & Removable Media 6 14. toukokuuta 2009 14:42
Disk Boot jättäminen, Lisää System Disk ja painamalla Enter joebeaven Drives & Removable Media 10 18th Mar 2009 17:39
PC ei käynnisty levy: Ohjeet Pls ... Mle4me General Software Chat 4 16. Joulukuu 2007 12:38
NTDLR puuttuu käynnistyslevyä JÄTTÄMINEN Alantrini Windows-käyttöjärjestelmät 9 16. marraskuu 2007 20:38
Apu! Levy ei kelpaa jälkeen yrittää duel-boot yellowbus Windows-käyttöjärjestelmät 4 15th Aug 2007 15:30
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.