mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Boot Disk Fail ...?

Reply

Thread Tools
Old 24 december 2007, 13:46
Nieuw Lid Fractie

Default Boot Disk Fail ...?

Hallo mijn naam is Josh en ik zou echt iedereen de input op dit:

Ik heb onlangs besloten om samen mijn eigen computer. Het is cool hoe ik opgeslagen geld de aankoop van de afzonderlijke delen, en het proces om alles samen is een goede ervaring tot nu toe. Het enige probleem is, na eindelijk bestellen Windows XP Professional x64 bits, en het invoegen in de CD / DVD-ROM voor dat moment van glorie, de BIOS nog vertelt me dat hij zich niet naar het opstarten van de schijf.

Hier zijn mijn specs:

Gigabyte S-serie model P35C-DS3R moederbord http://www.gigabyte.com.tw/Products/...ProductID=2551

Intel Core 2 Quad Q6600 Processor (2,4 GHz) http://accessories.us.dell.com/sna/p...682&lid=585550

NVIDIA GeForce e - 8600 GTS grafische kaart http://www.nvidia.com/object/geforce_8600.html

Western Digital SATA 300 MB / s, 400 GB schijfruimte, 16 MB Cache, 7200 RPM Hard Drive

Samsung SH-S203B DVD Writer http://www.samsung.com/in/products/o...s/sh_s203b.asp

Thermaltake Purepower 500W Power Supply http://www.thermaltake.com/product/P...94/w009394.asp

Antec Nine Hundred Ultimate Gamer Case http://www.antec.com/us/productDetails.php?ProdID=15900

Zoals ik blader door de BIOS-Ik gebruik een oude Compaq toetsenbord uit een stuk van de geschiedenis ... wacht totdat het besturingssysteem is voordat ik mijn draadloos Logitech toetsenbord. Ik mijn prioriteit opstartapparaat als de CD-ROM-apparaat in Advanced BIOS-scherm, zoals de handleiding vertelt me dat dit is wat ik echt nodig om te doen voordat het blauwe scherm opduikt over partitionering ruimte op de harde schijf voor Windows Professional. Kan je van elk van deze onderdelen niet compatibel met de x64-bits besturingssysteem? Ik heb gehoord (geruchten?) Dat bepaalde optische drives nodig waren voor deze x64 Professional (is deze Samsung compatibel?). ... Ik heb ook gemerkt op de pagina over de NVIDIA 8600 grafische kaart, dat is ingedeeld in een "32" voor "stream processing" Als je kijkt naar de top van de tabel ... dit alles ???.. . Gewoon om u te laten weten dat ik droeg de anti-statische pols beslag, terwijl de montage en de toepassing van een leuk zelfs laag thermische pasta op de processor als gericht.

Hoewel na elke controleren in het BIOS voor ongeveer twintig keer draaien (voordat ik het besturingssysteem, net om de BIOS) de temp altijd leest in de lage 30's C, was er een punt toen ik de controle van de temperatuur van de CPU in het BIOS dat ik zag was de temp bereiken hoogtes van 70 C. besefte ik dat ik had kwam de zaak in inpluggen in weer en omdat deze de CPU FAN was niet geheel op (de ventilator was nog lopen al) ... twee van haar dikke hoek plastic schroeven waren los, terwijl twee bleven sterk ... dus ook al de ventilator liep ik denk dat maakte het verlies van warmte. Dus ik heb bezaaiend en uitschakelen van de comp (Dus al met al was de CPU draait bij temperaturen tot 70 C gedurende ongeveer 12 seconden), geschroefd de CPU Fan meer stevig op het moederbord, en het was terug in het bedrijfsleven het lezen van een constante 33 C na de eerste test. Hoewel ik niet geloof dat dit een groot probleem, ik dacht dat ik wil noemen het aan iemand van jullie soort zielen die denken van een genezen. Ik heb gehoord dat ook al een gezonde CPU temp iets onder de 40 C, Ik hoor trouwens ook CPU's kunnen tegen een partij en dat het bereiken van TEMPS tot 70 voor een korte tijd veroorzaakt geen blijvende schade. Ik heb nooit lopen bevoegdheid om mijn CPU met de ventilator niet aangesloten / draaien op alle... Ik heb gehoord dat betekent schade CPU's binnen enkele seconden.

Ter informatie over het besturingssysteem: Ik heb niet verkrijgen van een grote detailhandelaren zoals ik heb mijn andere delen (Micro Center), maar in plaats van een website genaamd CietDirect.com, die verkoopt goedkope software. Ik heb XP Pro x64 voor $ 90! Ik ben gepompt omdat het meestal kosten tot 299,99. De site lijkt legit (http://www.cietdirect.com/product_sp...php?s=1&id=163), Hoewel het pakket niet de blauwe Microsoft kartonnen geval graag zien op het web, maar een harde schijf in een zachte, dun, zwart beschermhoes lezing in professionele print:

Engels, Microsoft Windows XP Professional
x64 Edition
(Product Key Verplicht)

Juni 2006
Systemen
Student Media / Work At Home Media

Einde Post Part No E85-03210

Licensing

Alle gebruik onderworpen aan volume licentieovereenkomst. Geen illegale kopieën van deze schijf. Niet voor de kleinhandel of OEM Distribution. Niet voor wederverkoop.

Het is gelaagd in brons / bruine kleuren, met Microsoft-logo's en ziet er uit als de echte deal (streepjescode en al). "Microsoft is ingesprongen / gedrukt in goud op de gevoelige deel aan de binnenzijde van de ring (waar u het over klep op de info kant en zie je de dunne ring in de buurt van het centrum). Ik denk dat dit eerlijk is goed spul, maar ik dacht Ik noem dit als goed voor je hulp.

- Ik ben het aansluiten van de kracht van mijn comp rechtstreeks naar een gemeenschappelijk huis 120V stopcontact. (Geen stijging beschermer zoveel macht van de computer zelf)

- De schijf werkt: knippert groen, opent, sluit, heropening.

- LED's zijn mousserende blauw, ventilatoren stromende.

Alles lijkt te gaan ok behalve de shitty verklaring dat de BIOS-systeem niet opstarten van de schijf.

Eventuele suggesties worden zeer gewaardeerd. Bedankt.
Old 29 december 2007, 19:08
Donor Groep

Default Boot Disk Fail ...?

Hoi

De schijf die u hebt is gewoon een volume licentie schijf voor gebruik door bedrijven die volume licentie-overeenkomsten met Microsoft. Het is illegaal gebruik te maken van deze schijf gebruiken om Windows te installeren voor uw gebruik, zou ik serieus stuur het terug en proberen en krijgen een restitutie dan kopen een OEM-versie die u zou mogen gebruiken, omdat u de ingebouwde computer (veel goedkoper dan 299,99) .

Het is zeer goed mogelijk dat deze schijf is niet een opstartdiskette, alleen worden gebruikt voor het distribueren over een netwerk.
Heeft u een schijf die je weet dat je kunt booten vanaf een computer? Mag moeite van het proberen waard.

Ik hoop dat dit helpt.

Laat ons weten hoe u over.

Many Thanks

Leo
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Unmountable Boot Volume, geen harde schijf gevonden, Ik heb Windows hersteldiskette ve0804 Drives & Removable Media 6 14 mei 2009 14:42
Disk Boot Failure, Invoegen systeemdiskette en druk op Enter joebeaven Drives & Removable Media 10 18 mrt 2009 17:39
PC kan niet opstarten van de schijf: Help Pls ... Mle4me Algemene programmatuurnoot Chat 4 16 dec 2007 12:38
NTDLR ontbrekende BOOT DISK FAILURE Alantrini Windows besturingssystemen 9 16 nov 2007 20:38
Help! Schijf is ongeldig na probeert te duel-boot yellowbus Windows besturingssystemen 4 15 aug 2007 15:30
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.