mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

"A Disk Læs fejl Tryk Ctrl + Alt + Del for at genstarte" - Windows ikke opstart

Reply

Thread Tools
Old 4. juni 2009, 16:10
Ny Medlem Gruppen

Argh!

Okay, til at starte med, jeg ved ikke noget om computere!

Jeg har en Samsung R510 laptop, jeg forsøgte at åbne et Word-dokument ældre og anden grund den bærbare computer bare ned. (aldrig sket før, den bærbare computer har kun været brugt ca 5 gange, jeg har kun haft det i en uge!)
Jeg lod det køre i ca 10 minutter, men da jeg kom tilbage, var det stadig afvisende. Jeg prøvede det sædvanlige, Ctrl Alt slette at bringe op Jobliste til at finde ud af, om det var et program, der styrtede ned, men ingenting. I sidste ende måtte jeg bare holde afbryderknappen for at genstarte (dårligt jeg kender, men jeg havde ingen anden mulighed)

Nu er det plejer belastning. Det belastninger til samsung skærmen, så skærmen går sort og siger
"Boot fra AHC jeg CD-ROM:
En disk læse fejl
Tryk Ctrl + Alt + Del for at genstarte "

Jeg har trykket Ctrl Alt del mange gange til at genstarte, men jeg bliver ved med at få den samme fejl.

Jeg bruger Windows Vista Home Premium, nogle specs ifølge play.com --
Processor: Intel Pentium Dual Core T3200 2 GHz
Processor: Intel Pentium Dual Core T3200 / 2 GHz (Dual-Core)
Cachehukommelsen: 1 MB - L2 Cache
RAM: 2 GB DDR2 SDRAM - 667 MHz (1 x 2 GB)
Harddisk: 160 GB - 5400 rpm
Harddisken er faktisk to drev med 69gb på hver

Undskyld hvis jeg har ikke medtaget oplysninger nok, eller ikke nok ... som jeg sagde, min computer viden er meget grundlæggende!

thanks in advance for any help
Old 4. juni 2009, 16:25
Administrator Gruppen

Lyder som den hårde genstarte beskadiget nogle Windows-filer, forhåbentlig er det bare et tilfælde af at reparere dem.

Havde det kommer med en Windows-cd eller generhvervelse CD?

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 4. juni 2009, 16:32
Ny Medlem Gruppen

Ja, det fulgte med Windows Genoprettelseskonsol disken. Skal jeg køre det?
Det er næppe har noget om det, så jeg er ikke bekymret for at miste data.
Old 4. juni 2009, 16:35
Administrator Gruppen

Opsvinget disken kan lade dig gøre en reparation, kan det endda være en fuldstændig Vista CD og derefter kan du bare fastsætte nogen boot fejl.

Det sagde, at det kan tvinge dig til at gøre en fuld helbredelse, men det lyder som du ikke tankerne.

Giv det en chance.
Old 4. juni 2009, 16:48
Ny Medlem Gruppen

Tænkte jeg på at gøre det, men jeg var bange for jeg skulle til at lave rod i det videre: p (Jeg plejer at ende med at gøre tingene værre!)
Jeg har startet det off forhåbentlig den vil arbejde.

Tak for din hjælp og undskyld, hvis jeg er blondine og dumt: p

Jeg giver dig besked om det virker

Tak igen,

Rachel
Old 5. juni 2009, 00:16
Ny Medlem Gruppen

Arggh!
Det virkede ikke. Jeg kan ikke huske den præcise fejlmeddelelse, jeg vil prøve agan når jeg kommer hjem fra arbejde.

Det synes ikke at være anerkender harddisk (eller begge harddiske, da virkelig det har to)
Jeg selv forsøgte at gøre en fuld genoprette men selv, at ikke virkede: (

Grrr ...
Old 5. juni 2009, 04:14
Administrator Gruppen

Ouch, lyder det drev kunne faktisk har styrtede derefter.

Hvis det er en uge gammel Jeg vil kontakte det sted, hvor du købte den.

Jeg tager det har en garanti?
Old 5. juni 2009, 09:08
Medlem Gruppen

Lyder som det oprindelige problem, det var at forsøge at starte op fra cd og ikke fra harddisken. måske boot rækkefølge fik ændret i BIOS. Jeg vil undersøge, og sørg for, at systemet er indstillet til at starte op fra harddisken i BIOS.
Old 5. juni 2009, 13:45
Ny Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af rwc1969 View Post
Lyder som det oprindelige problem, det var at forsøge at starte op fra cd og ikke fra harddisken. måske boot rækkefølge fik ændret i BIOS. Jeg vil undersøge, og sørg for, at systemet er indstillet til at starte op fra harddisken i BIOS.
Jeg er nødt til at være ærlig over for Dem, jeg har ingen idé om, hvad BIOS er eller til at kontrollere det.

Jeg har netop køre Startup Reparationsværktøj hjælp af Windows-disk, der fulgte med min laptop. Det gik igennem den første tid, så sagde noget i retning af "klikke finish vil genstarte computeren, hvis din computer starter normalt, det har fungeret, hvis vinduer doesnt start, køre dette igen" - noget i retning af, at anyway,

Det virkede ikke, så jeg kørte værktøjet igen, og jeg har lige fået denne fejl

Startrep.exe - Application Error
Undtagelse Integer division med nul.
(0xc0000094) fandt sted i anvendelse ved placering 0x0084cc2b.
Klik på OK for at afslutte programmet.

Og ja, det er under garanti, jeg havde håbet at ordne det selv, men det ikke ser så godt!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.