vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

"A Disk Lue virhe Paina Ctrl + Alt + Del uudelleen" - Windows ei booting

Reply

Thread Tools
Old 4 kesäkuu 2009, 16:10
Uusi Jäsen

Default "A Disk Lue virhe Paina Ctrl + Alt + Del uudelleen" - Windows ei booting

Argh!

Okei, aloittaa pois, en tiedä mitään tietokoneista!

Minulla on Samsung R510 kannettava tietokone, olen yrittänyt avata Word-asiakirjaa aiemmin, ja jostain syystä kannettava juuri kaatunut. (ei ole koskaan ennen tapahtunut, että kannettava tietokone on käytetty vain noin 5 kertaa, olen vain ollut sen viikossa!)
Jätin sen käynnissä noin 10 minuuttia, mutta kun tulin takaisin, se oli vielä tavoittamattomalta. Olen kokeillut tavallista, ctrl alt poistaa nostaa Task Manager selvittää, jos se on ohjelma, joka kaatui, mutta ei mitään. Loppujen lopuksi minulla oli vain pitämällä pohjassa virtapainikkeen uudelleen (huono En tiedä, mutta minulla ei ollut muuta vaihtoehtoa)

Nyt on tapana ladata. Se lastaamisten Samsung-näytön, sitten näyttö menee mustaksi ja sanoo
"Käynnistysparametrit alkaen AHC I CD-ROM:
Levyn lukea virhe
Paina Ctrl + Alt + Del uudelleen "

Olen painetaan ctrl alt del monta kertaa uudelleen, mutta minun pitää saada saman virheen.

Olen käyttäen Windows Vista Home Premium, jotkut tiedot mukaan play.com --
Prosessori: Intel Pentium Dual Core T3200 2 GHz
Prosessori: Intel Pentium Dual Core T3200 / 2 GHz (Dual-Core)
Välimuisti: 1 Mt - L2 välimuisti
RAM: 2 GB DDR2 SDRAM - 667 MHz (1 x 2 Gt)
Kovalevy: 160 Gt - 5400 rpm
Kiintolevy on oikeastaan kaksi asemien kanssa 69gb jokaisesta

Anteeksi, jos en ole sisällyttänyt riittävästi tietoja tai ei riitä ... Kuten sanoin, minun tietokone tietämys on hyvin yksinkertainen!

kiitos jo etukäteen mitään apua
Old 4 kesäkuu 2009, 16:25
Administrator Group

Default "A Disk Lue virhe Paina Ctrl + Alt + Del uudelleen" - Windows ei booting

Kuulostaa kovan uudelleen vioittunut joitakin Windows-tiedostoja, toivottavasti se on vain kyse siitä, että niiden korjaaminen.

Se on tullut, jossa on Windows CD-tai hyödyntämis-CD: llä?

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 4 kesäkuu 2009, 16:32
Uusi Jäsen

Kyllä se tuli Windowsin palautuskonsolin levy. Saanko käyttää sitä?
Se tuskin on mitään, joten en ole huolissani menettämättä tietoja.
Old 4 kesäkuu 2009, 16:35
Administrator Group

Perintämääräys Levy saattaa voit tehdä korjaus, se voi jopa olla täysin Vista CD ja sitten voit korjata mitään boot virheitä.

Se sanoi, että se voi pakottaa sinua tekemään täyttä hyödyntämistä, mutta se kuulostaa et mielessä.

Anna sille yrittää.
Old 4 kesäkuu 2009, 16:48
Uusi Jäsen

Olen ajatellut näin, mutta olin peloissani aioin sotku sen pidemmälle: p (I yleensä lopulta vaikeuttaa asioita!)
Olen aloittanut sen pois, toivottavasti it'll työtä.

Kiitos avusta ja pahoillani, jos olen parhaillaan blondi ja tyhmä: p

Otan sinuun yhteyttä, jos se toimii

Kiitos jälleen,

Rachel
Old 5 kesäkuu 2009, 00:16
Uusi Jäsen

Arggh!
Se ei toimi. En muista tarkkaa virhe, I'll yrittää Agan kun pääsen töistä kotiin.

Se ei näytä olevan tunnustaa kovalevy (tai molemmat kiintolevyt, koska oikeastaan se on kaksi)
Olen jopa yrittänyt tehdä täyden palauttaa mutta joka ei toiminut: (

Pahus ...
Old 5 kesäkuu 2009, 04:14
Administrator Group

Auts, kuulostaa asema voisi olla todella kaatui sitten.

Jos se on viikon vanha haluan yhteyttä paikkaan, josta ostit sen.

Otan sillä on takuu?
Old 5 kesäkuu 2009, 09:08
Jäsen

Kuulostaa alkuperäinen ongelma se yritti käynnistää cd eikä kiintolevyä. ehkä käynnisty jotta sai muuttaa BIOS. I'd Tarkista ja varmista, että järjestelmä on asetettu käynnistymään kiintolevyltä in BIOS.
Old 5 kesäkuu 2009, 13:45
Uusi Jäsen

Quote:
Originally Posted by rwc1969 View Post
Kuulostaa alkuperäinen ongelma se yritti käynnistää cd eikä kiintolevyä. ehkä käynnisty jotta sai muuttaa BIOS. I'd Tarkista ja varmista, että järjestelmä on asetettu käynnistymään kiintolevyltä in BIOS.
Minun on oltava rehellinen teille, minulla ei ole aavistustakaan, mitä BIOS on tai tarkistaa sen.

Olen juuri suorittanut käynnistysviestien korjaustyökalu Windows levy, joka tuli minun laptop. Se meni läpi ensimmäisen kerran, sitten sanoi jotain tyyliin "napsauttamalla lopuksi käynnistää tietokoneen uudelleen, jos tietokone käynnistyy normaalisti, se on toiminut, jos ikkunat doesnt aloittaa, suorittaa tämän uudelleen" - jotain joka tapauksessa,

Se ei toiminut, joten minun oli työkalu uudelleen ja olen juuri tämän virheen

Startrep.exe - Application Error
Lukuun ottamatta Integer jakautumisella nolla.
(0xc0000094) esiintyi sovelluksessa paikassa 0x0084cc2b.
Valitse OK lopettaa ohjelman.

Ja kyllä, se on takuu, Toivoin vahvistaa sen itse, mutta se ei näytä niin hyvältä!
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Kiintolevy Virhe käynnistyskansiosta - "Disk Error" "Paina mitä tahansa näppäintä uudelleen" ashaiba Rautatavaran Chat 6 13th Mar 2009 15:56
Käynnistetään Windows I Get "Jatka painamalla F2 Setup Paina F12" Virhe massivee Rautatavaran Chat 7 17th Feb 2009 01:44
Levyn lukea virhe! rwc1969 Drives & Removable Media 5 27. Joulukuu 2008 21:31
Läppäri ei käynnistymässä, "syntaksia" tai "disk error". aechain Windows-käyttöjärjestelmät 5 24th Jan 2008 15:45
"disk read error" xraminx General Software Chat 1 24. Joulukuu 2007 05:33
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.