![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Argh! Okei, aloittaa pois, en tiedä mitään tietokoneista! Minulla on Samsung R510 kannettava tietokone, olen yrittänyt avata Word-asiakirjaa aiemmin, ja jostain syystä kannettava juuri kaatunut. (ei ole koskaan ennen tapahtunut, että kannettava tietokone on käytetty vain noin 5 kertaa, olen vain ollut sen viikossa!) Jätin sen käynnissä noin 10 minuuttia, mutta kun tulin takaisin, se oli vielä tavoittamattomalta. Olen kokeillut tavallista, ctrl alt poistaa nostaa Task Manager selvittää, jos se on ohjelma, joka kaatui, mutta ei mitään. Loppujen lopuksi minulla oli vain pitämällä pohjassa virtapainikkeen uudelleen (huono En tiedä, mutta minulla ei ollut muuta vaihtoehtoa) Nyt on tapana ladata. Se lastaamisten Samsung-näytön, sitten näyttö menee mustaksi ja sanoo "Käynnistysparametrit alkaen AHC I CD-ROM: Levyn lukea virhe Paina Ctrl + Alt + Del uudelleen " Olen painetaan ctrl alt del monta kertaa uudelleen, mutta minun pitää saada saman virheen. Olen käyttäen Windows Vista Home Premium, jotkut tiedot mukaan play.com -- Prosessori: Intel Pentium Dual Core T3200 2 GHz Prosessori: Intel Pentium Dual Core T3200 / 2 GHz (Dual-Core) Välimuisti: 1 Mt - L2 välimuisti RAM: 2 GB DDR2 SDRAM - 667 MHz (1 x 2 Gt) Kovalevy: 160 Gt - 5400 rpm Kiintolevy on oikeastaan kaksi asemien kanssa 69gb jokaisesta Anteeksi, jos en ole sisällyttänyt riittävästi tietoja tai ei riitä ... Kuten sanoin, minun tietokone tietämys on hyvin yksinkertainen! kiitos jo etukäteen mitään apua |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuulostaa kovan uudelleen vioittunut joitakin Windows-tiedostoja, toivottavasti se on vain kyse siitä, että niiden korjaaminen.
| |||
| |||
| Kyllä se tuli Windowsin palautuskonsolin levy. Saanko käyttää sitä? Se tuskin on mitään, joten en ole huolissani menettämättä tietoja. |
|
| |||
| |||
| Perintämääräys Levy saattaa voit tehdä korjaus, se voi jopa olla täysin Vista CD ja sitten voit korjata mitään boot virheitä. Se sanoi, että se voi pakottaa sinua tekemään täyttä hyödyntämistä, mutta se kuulostaa et mielessä. Anna sille yrittää. |
|
| |||
| |||
| Olen ajatellut näin, mutta olin peloissani aioin sotku sen pidemmälle: p (I yleensä lopulta vaikeuttaa asioita!) Olen aloittanut sen pois, toivottavasti it'll työtä. Kiitos avusta ja pahoillani, jos olen parhaillaan blondi ja tyhmä: p Otan sinuun yhteyttä, jos se toimii Kiitos jälleen, Rachel |
|
| |||
| |||
| Arggh! Se ei toimi. En muista tarkkaa virhe, I'll yrittää Agan kun pääsen töistä kotiin. Se ei näytä olevan tunnustaa kovalevy (tai molemmat kiintolevyt, koska oikeastaan se on kaksi) Olen jopa yrittänyt tehdä täyden palauttaa mutta joka ei toiminut: ( Pahus ... |
|
| |||
| |||
| Auts, kuulostaa asema voisi olla todella kaatui sitten. Jos se on viikon vanha haluan yhteyttä paikkaan, josta ostit sen. Otan sillä on takuu? |
|
| |||
| |||
| Kuulostaa alkuperäinen ongelma se yritti käynnistää cd eikä kiintolevyä. ehkä käynnisty jotta sai muuttaa BIOS. I'd Tarkista ja varmista, että järjestelmä on asetettu käynnistymään kiintolevyltä in BIOS. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Olen juuri suorittanut käynnistysviestien korjaustyökalu Windows levy, joka tuli minun laptop. Se meni läpi ensimmäisen kerran, sitten sanoi jotain tyyliin "napsauttamalla lopuksi käynnistää tietokoneen uudelleen, jos tietokone käynnistyy normaalisti, se on toiminut, jos ikkunat doesnt aloittaa, suorittaa tämän uudelleen" - jotain joka tapauksessa, Se ei toiminut, joten minun oli työkalu uudelleen ja olen juuri tämän virheen Startrep.exe - Application Error Lukuun ottamatta Integer jakautumisella nolla. (0xc0000094) esiintyi sovelluksessa paikassa 0x0084cc2b. Valitse OK lopettaa ohjelman. Ja kyllä, se on takuu, Toivoin vahvistaa sen itse, mutta se ei näytä niin hyvältä! |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kiintolevy Virhe käynnistyskansiosta - "Disk Error" "Paina mitä tahansa näppäintä uudelleen" | ashaiba | Rautatavaran Chat | 6 | 13th Mar 2009 15:56 |
| Käynnistetään Windows I Get "Jatka painamalla F2 Setup Paina F12" Virhe | massivee | Rautatavaran Chat | 7 | 17th Feb 2009 01:44 |
| Levyn lukea virhe! | rwc1969 | Drives & Removable Media | 5 | 27. Joulukuu 2008 21:31 |
| Läppäri ei käynnistymässä, "syntaksia" tai "disk error". | aechain | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 24th Jan 2008 15:45 |
| "disk read error" | xraminx | General Software Chat | 1 | 24. Joulukuu 2007 05:33 |
| Thread Tools | |
| |