mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

"Een schijf Lees fout opgetreden Druk op Ctrl + Alt + Del om Herstart" - Windows niet opstarten

Reply

Thread Tools
Old 4 jun 2009, 16:10
Nieuw Lid Fractie

Default "Een schijf Lees fout opgetreden Druk op Ctrl + Alt + Del om Herstart" - Windows niet opstarten

Argh!

Oke, te beginnen met, ik weet niets over computers!

Ik heb een Samsung R510 laptop, ik heb geprobeerd om een Word-document opent eerder en voor wat voor reden de laptop net neergestort. (nooit eerder gebeurd, de laptop is alleen gebruikt ongeveer 5 keer heb ik alleen was het voor een week!)
Ik heb het draaien voor ongeveer 10 minuten, maar toen ik terug kwam, was het nog niet reageren. Ik heb geprobeerd de gebruikelijke, ctrl alt delete om Taakbeheer uit te vinden of het was een programma dat is neergestort, maar niets. Op het einde moest ik gewoon houd de aan / uit-knop te herstarten (slecht Ik weet het, maar ik had geen andere optie)

Nu wont belasting. Het ladingen naar de samsung scherm, dan gaat het scherm zwart en zegt
"Boot uit AHC ik cd-rom:
Een schijf lees fout opgetreden
Druk op Ctrl + Alt + Del om opnieuw "

Ik heb ingedrukt ctrl alt del vele malen opnieuw op te starten, maar ik krijg steeds dezelfde foutmelding.

Ik gebruik Windows Vista Home Premium, sommige specs volgens play.com --
Processor: Intel Pentium Dual Core T3200 2 GHz
Processor: Intel Pentium Dual Core T3200 / 2 GHz (Dual-Core)
Cachegeheugen: 1 MB - L2 Cache
RAM: 2 GB DDR2 SDRAM - 667 MHz (1 x 2 GB)
Harde schijf: 160 GB - 5400 rpm
De harde schijf is eigenlijk twee schijven met 69gb op elke

Sorry als ik niet genoeg informatie, of niet genoeg ... zoals ik al zei, mijn computer is heel eenvoudig!

Thanks in advance for any help
Old 4 jun 2009, 16:25
Administrator Group

Default "Een schijf Lees fout opgetreden Druk op Ctrl + Alt + Del om Herstart" - Windows niet opstarten

Klinkt als de harde opnieuw beschadigd enkele Windows-bestanden, hopelijk is het gewoon een geval van reparatie van hen.

Deed het met een Windows-cd of-herstel-cd?

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 4 jun 2009, 16:32
Nieuw Lid Fractie

Ja kwam het met de windows recovery disc. Zal ik dat?
Het heeft nauwelijks iets op, dus ik ben niet bezorgd over het verlies van alle gegevens.
Old 4 jun 2009, 16:35
Administrator Group

Het herstel disc kan laten u een reparatie, het kan zelfs een volledige Vista CD en dan kun je gewoon los de boot fouten.

Dat gezegd kan dwingen je om een volledig herstel, maar het klinkt alsof je het niet erg.

Probeer het eens.
Old 4 jun 2009, 16:48
Nieuw Lid Fractie

Ik dacht dat doen, maar ik was bang ik was gaan mess it up verder: p (ik meestal eindigt de zaken alleen maar erger!)
Ik ben begonnen met het uit, hopelijk zult werken.

Bedankt voor je hulp en sorry als ik te blond en dom: p

Ik laat het u weten als het werkt

Thanks again,

Rachel
Old 5 jun 2009, 00:16
Nieuw Lid Fractie

Arggh!
Het werkte niet. Ik kan me niet herinneren de exacte foutmelding, ik zal proberen Agan als ik thuis ben van het werk.

Het lijkt niet de erkenning van de harde schijf (of beide harde schijven, want eigenlijk heeft twee)
Ik heb zelfs geprobeerd te doen een volledig herstellen, maar zelfs dat werkte niet: (

Grrr ...
Old 5 jun 2009, 04:14
Administrator Group

Ouch, klinkt als het station zou kunnen hebben eigenlijk crashte vervolgens.

Als het een week oud ik zou contact opnemen met de plaats waar u het gekocht.

Ik neem aan dat een garantie?
Old 5 jun 2009, 09:08
Lid Fractie

Klinkt als het eerste probleem was het proberen te starten vanaf cd en niet vanaf de harde schijf. misschien de opstartvolgorde heb veranderd in de BIOS. Ik wil controleren en zorg ervoor dat het systeem is ingesteld op te starten vanaf de harde schijf in het BIOS.
Old 5 jun 2009, 13:45
Nieuw Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rwc1969 View Post
Klinkt als het eerste probleem was het proberen te starten vanaf cd en niet vanaf de harde schijf. misschien de opstartvolgorde heb veranderd in de BIOS. Ik wil controleren en zorg ervoor dat het systeem is ingesteld op te starten vanaf de harde schijf in het BIOS.
Ik heb om eerlijk te zijn met je, ik heb geen idee wat het BIOS is of om het te controleren.

Ik heb gewoon het opstarten Reparatieset met de Windows-schijf die met mijn laptop. Het ging door de eerste keer, dan zei iets als "te klikken finish zal uw computer opnieuw opstarten, als de computer start normaal, het heeft gewerkt, als windows doesnt start, voert u deze opnieuw" - zoiets toch

Het werkte niet, dus ik rende het hulpprogramma opnieuw uit en ik heb net deze fout

Startrep.exe - Application Error
De uitzondering integer deling door nul.
(0xc0000094) is opgetreden in de toepassing op locatie 0x0084cc2b.
Klik op OK om het programma te beëindigen.

En ja, het is onder garantie, ik hoopte op te lossen het zelf wel, maar het is niet zo goed zoekt!
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Harddrive Fout op Bootup - "Disk Error" "Press any key to restart" ashaiba Algemeen Hardware Chat 6 13 mrt 2009 15:56
Starten van Windows I Get "om verder te gaan Druk op F2 bij Setup Druk F12" Fout massivee Algemeen Hardware Chat 7 17 feb 2009 01:44
Een schijf lees fout opgetreden! rwc1969 Drives & Removable Media 5 27 dec 2008 21:31
Laptop niet opstarten, "syntax" of "disk error". aechain Windows besturingssystemen 5 24 Jan 2008 15:45
"schijf lees fout" xraminx Algemene programmatuurnoot Chat 1 24 dec 2007 05:33
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.