mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Dll fil mangler

Reply

Thread Tools
Old 21 juli 2007, 06:07
Ny Medlem Gruppen

Default Dll fil mangler

Er der nogen vide, hvordan du starter Windows, når det sker, er der alligevel kan jeg starte i fejlsikret tilstand og derefter gøre et systemgendannelsespunkt, når jeg starter comp xp skærmen kommer op, men jeg plejer belastning Startmenuen eller desktop skærmen besked dll fil mangler eller er ufuldstændige pls conatct administrator at omkonfigurere eller belastning dll fil jeg kan få adgang til BIOS-menuen ved at trykke del ved start men Thats det eneste, jeg kan gøre
Old 21 juli 2007, 06:25
Administrator Gruppen

Default Dll fil mangler

Jeg vil gøre en Windows reparation.

Boot fra din Windows-cd, og vælg den anden reparation mulighed.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 21 juli 2007, 14:00
Ny Medlem Gruppen

Default Dll fil mangler

havnent fik oprindelige disk, men har en Windows opgradere discfrom årtusinde til xp døtre computer kører på xp vil at gøre det samme er der en anden måde at starte Windows i fejlsikret tilstand troede et system gendanne måske har man vundet det tabte dll fil, når datter indlæses en af hendes spil i en måtte gøre en genstart.
Old 21 juli 2007, 14:08
Administrator Gruppen

Default Dll fil mangler

Trykke på F8 flere gange fra, når du tænder pc'en på vil få dig ind i fejlsikret tilstand.

Et system gendanne kan få dig tilbage oppe og køre.

Ellers du virkelig har brug for Windows-cd, der passer til Windows-version, der er på din harddisk for at udføre reparation.
Old 21 juli 2007, 14:54
Ny Medlem Gruppen

Default Dll fil mangler

lykkedes at få Windows Fejlsikret tilstand skærmen op, men cant bruge pilene til at markere Fejlsikret tilstand den nøjagtige budskab, jeg får, er C: \ Windows \ System32 \ BCM logon.dll kunne ikke indlæses
Kontakt din systemadministrator for at erstatte dll.or genoprette den oprindelige dll
RESTART
Old 21 juli 2007, 15:06
Administrator Gruppen

Default Dll fil mangler

Du skal have en fuld XP cd jeg er bange makker.
Old 22 juli 2007, 02:47
Bandlyst Gruppen

Default Dll fil mangler

Kig her dsleet.

Mit system: #

Processor (s):
Intel P4
Bundkort:
ECS 915pla2
RAM Hukommelse:
1GB
Grafikkort (r):
ATI Radeon x1050
Lydkort:
diamant Xtreme 7.1
Harddisk (e):
160GB
Optisk drev (r):
DVD-ROM combo drev DVD + /-RW
Sag / PSU:
antech/x-power585
Køling:
luft
Network / Internet:
trådløs
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 22 juli 2007, 03:46
Administrator Gruppen

Default Dll fil mangler

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Wolfeymole View Post
Kig her dsleet.
Maskinen ikke starter tho 'Wolfie makker. Så han kan ikke redigere registreringsdatabasen.
Old 22 juli 2007, 05:15
Bandlyst Gruppen

Default Dll fil mangler

Citat:
Oprindeligt Indsendt af dsleet View Post
lykkedes at få Windows Fejlsikret tilstand skærmen op, men cant bruge pilene til at markere Fejlsikret tilstand den nøjagtige budskab, jeg får, er C: \ Windows \ System32 \ BCM logon.dll kunne ikke indlæses
Kontakt din systemadministrator for at erstatte dll.or genoprette den oprindelige dll
RESTART
Beklager, at jeg skal have taget fejl.
Old 22 juli 2007, 05:20
Administrator Gruppen

Default Dll fil mangler

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Wolfeymole View Post
Beklager, at jeg skal have taget fejl.
Fra læser hans budskab det, selv om sikker-mode belastninger han kan ikke få adgang til Windows og fortalte at genstarte.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Hjælp avg filen mangler har ingen virus software christine154 Virus, Spyware & Sikkerhed 2 17 august 2008 04:21
Windows 98 system fil mangler hehosilver Windows-operativsystemer 5 16 august 2008 10:05
Sims 2 plejer installere på min Vista comp manglende fil autorungui.dll hjælpe eek = ( winrii PC & Console Gaming 4 25. maj 2008 03:17
Manglende fil forhindrer start - hal.dll lloydwoodford91 Windows-operativsystemer 1 4. maj 2008 09:18
Forsvundne Browseui.dll fil SAZ Windows-operativsystemer 20 23 december 2007 12:21
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.