![]() |
|
| |||
| |||
| Er der nogen vide, hvordan du starter Windows, når det sker, er der alligevel kan jeg starte i fejlsikret tilstand og derefter gøre et systemgendannelsespunkt, når jeg starter comp xp skærmen kommer op, men jeg plejer belastning Startmenuen eller desktop skærmen besked dll fil mangler eller er ufuldstændige pls conatct administrator at omkonfigurere eller belastning dll fil jeg kan få adgang til BIOS-menuen ved at trykke del ved start men Thats det eneste, jeg kan gøre |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil gøre en Windows reparation.
| |||
| |||
| havnent fik oprindelige disk, men har en Windows opgradere discfrom årtusinde til xp døtre computer kører på xp vil at gøre det samme er der en anden måde at starte Windows i fejlsikret tilstand troede et system gendanne måske har man vundet det tabte dll fil, når datter indlæses en af hendes spil i en måtte gøre en genstart. |
|
| |||
| |||
| Trykke på F8 flere gange fra, når du tænder pc'en på vil få dig ind i fejlsikret tilstand. Et system gendanne kan få dig tilbage oppe og køre. Ellers du virkelig har brug for Windows-cd, der passer til Windows-version, der er på din harddisk for at udføre reparation. |
|
| |||
| |||
| lykkedes at få Windows Fejlsikret tilstand skærmen op, men cant bruge pilene til at markere Fejlsikret tilstand den nøjagtige budskab, jeg får, er C: \ Windows \ System32 \ BCM logon.dll kunne ikke indlæses Kontakt din systemadministrator for at erstatte dll.or genoprette den oprindelige dll RESTART |
|
| |||
| |||
| Du skal have en fuld XP cd jeg er bange makker. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kig her dsleet.
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Fra læser hans budskab det, selv om sikker-mode belastninger han kan ikke få adgang til Windows og fortalte at genstarte. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hjælp avg filen mangler har ingen virus software | christine154 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 2 | 17 august 2008 04:21 |
| Windows 98 system fil mangler | hehosilver | Windows-operativsystemer | 5 | 16 august 2008 10:05 |
| Sims 2 plejer installere på min Vista comp manglende fil autorungui.dll hjælpe eek = ( | winrii | PC & Console Gaming | 4 | 25. maj 2008 03:17 |
| Manglende fil forhindrer start - hal.dll | lloydwoodford91 | Windows-operativsystemer | 1 | 4. maj 2008 09:18 |
| Forsvundne Browseui.dll fil | SAZ | Windows-operativsystemer | 20 | 23 december 2007 12:21 |
| Thread Tools | |
| |