![]() |
|
| |||
| |||
| Is er iemand die weet hoe om Windows te starten wanneer dit gebeurt, is er hoe dan ook ik kan starten in de veilige modus en doe dan een systeem te herstellen als ik comp xp scherm komt maar ik heb gewoon last startmenu of op het bureaublad scherm bericht dll-bestand ontbreekt of onvolledig is pls Conatct beheerder opnieuw te configureren of load dll-bestand dat ik heb kunnen toegang krijgen tot de BIOS menu door te slaan del bij het opstarten, maar thats Het enige wat ik kan doen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik zou doen een Windows te herstellen.
| |||
| |||
| havnent kreeg oorspronkelijke schijf, maar heb je een Windows Upgrade discfrom millennium tot de dochters computer xp draait op XP zal dat hetzelfde doen is er een andere manier om Windows te starten in de veilige modus denken een systeem te herstellen kan u misschien helpen het verloren dll-bestand als dochter geladen, een van haar games in een te doen had een herstart. |
|
| |||
| |||
| Herhaaldelijk op F8 te drukken vanaf het moment dat u de pc krijg je in veilige modus. Een systeem herstellen mag u weer up and running. Anders moet je echt de Windows-cd-rom die de Windows-versie die op uw harde schijf voor het herstelproces wedstrijden. |
|
| |||
| |||
| erin geslaagd om Windows in de Veilige modus scherm omhoog, maar cant use pijlen om de veilige modus de exacte boodschap krijg ik kiezen krijgen, is C: \ Windows \ System32 \ BCM logon.dll niet laden contact op met uw systeembeheerder om de dll.or het herstel van het originele bestand te vervangen RESTART |
|
| |||
| |||
| Je hebt een volledige XP-cd Ik ben bang mate. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Neem een kijkje hier dsleet.
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Uit de lezing van zijn boodschap wordt gesteld, hoewel safe-mode laadt hij niet kan Windows de toegang tot en verteld wordt opnieuw op te starten. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Help Gem ontbreekt hebben geen virus software | christine154 | Virus, spyware & Security | 2 | 17 aug 2008 04:21 |
| Windows 98-systeem ontbreekt | hehosilver | Windows besturingssystemen | 5 | 16 aug 2008 10:05 |
| Sims 2 wont installeren op mijn Vista comp ontbrekende bestand autorungui.dll helpen eek = ( | winrii | PC & Gaming Console | 4 | 25 mei 2008 03:17 |
| Ontbrekende bestand voorkomt opstarten - Hal.dll | lloydwoodford91 | Windows besturingssystemen | 1 | De 4 mei 2008 09:18 |
| Vermiste Browseui.dll bestand | Saz | Windows besturingssystemen | 20 | 23 dec 2007 12:21 |
| Thread Tools | |
| |