![]() |
|
| |||
| |||
| Vet noen hvordan du starter Windows når dette skjer, er det likevel jeg kan starte i sikkermodus og deretter gjøre et systemgjenopprettingspunkt når jeg starter komp xp skjermen kommer opp, men jeg wont Beregnigner start-menyen eller skrivebordet skjermen melding dll fil mangler eller er ufullstendig pls conatct administrator å rekonfigurere eller laste dll fil jeg kan få tilgang til BIOS-menyen ved å trykke del ved oppstart men dvs det eneste jeg kan gjøre |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil gjøre en Windows reparasjon.
| |||
| |||
| havnent fikk opprinnelige disken, men jeg har en Windows-oppgradering discfrom årtusen til XP døtre datamaskinen kjører på XP som gjør det samme er det en annen måte å starte Windows i sikkermodus trodde et systemgjenopprettingspunkt kanskje er nok det tapte dll-filen når datteren satt en av hennes spill i en måtte gjøre en omstart. |
|
| |||
| |||
| Trykke F8 gjentatte ganger fra når du slår på PC på få deg inn i sikker modus. En systemgjenopprettingspunkt kan få deg opp og gå. Ellers du virkelig trenger Windows-CD som tilsvarer Windows-versjonen som er på harddisken for å gjøre reparasjon. |
|
| |||
| |||
| greid å få vinduer sikker modus skjermen opp men skrånende bruke pilene til å velge Sikkermodus akkurat den meldingen jeg får er C: \ Windows \ System32 \ BCM logon.dll Lastingen kontakt med systemadministratoren for å erstatte dll.or gjenopprette den opprinnelige dll Start |
|
| |||
| |||
| Du trenger en full XP CD Jeg er redd kompis. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ta en titt her dsleet.
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Fra leser sin melding det statene selv om sikker-modus laster han får ikke tilgang til Windows og blir fortalt om å starte. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hjelp avg fil mangler har ingen virus programvare | christine154 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 2 | 17 august 2008 04:21 |
| Windows 98 systemfilen mangler | hehosilver | Windows-operativsystemer | 5 | 16 august 2008 10:05 |
| Sims 2 wont installere på Vista comp manglende filen autorungui.dll hjelpe eek = ( | winrii | PC & Console Gaming | 4 | 25 mai 2008 03:17 |
| Manglende filen forhindrer oppstart - hal.dll | lloydwoodford91 | Windows-operativsystemer | 1 | 4 mai 2008 09:18 |
| Manglende browseui.dll fil | Saz | Windows-operativsystemer | 20 | 23 desember 2007 12:21 |
| Thread Tools | |
| |