![]() |
|
| |||
| |||
| Finns det någon som vet hur man startar Windows när detta händer är det ändå jag kan starta i felsäkert läge och sedan göra en system restaurera när jag börjar oblig xp skärmen kommer upp, men jag brukar ladda startmenyn eller skrivbordet skärmen meddelande dll fil saknas eller är ofullständig pls conatct administratören konfigurera eller ladda DLL-fil kan jag komma åt bios menyn genom att trycka del vid start men thats Det enda jag kan göra |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag skulle göra en Windows-reparation.
| |||
| |||
| havnent har original skivan men har ett fönster uppgradera discfrom årtusendet till xp döttrar datorn körs på xp kommer att göra samma sak är det ett annat sätt att starta Windows i felsäkert läge trodde ett system restaurera kan göra trick förlorade dll fil när dottern lastade en av hennes spel som var tvungna att göra en omstart. |
|
| |||
| |||
| Om du trycker F8 upprepade gånger från när du startar datorn för att få dig i felsäkert läge. Ett system återställa kan få dig tillbaka igång. Annars du verkligen behöver Windows-CD som matchar Windows-version som finns på din hårddisk för att göra reparationer. |
|
| |||
| |||
| lyckats få felsäkert läge skärmen upp men skränande använda piltangenterna för att välja felsäkert läge exakt budskap jag är C: \ Windows \ System32 \ BCM logon.dll gick inte att ladda Kontakta din systemadministratör för att ersätta dll.or återställa de ursprungliga dll STARTA |
|
| |||
| |||
| Du behöver en full XP-CD: Jag är rädd kompis. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ta en titt här dsleet.
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Genom att läsa hans budskap står det även om säker-läge laddar han inte kan få tillgång till Windows och är ombedd att starta om. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hjälp avg filen saknas har inget virusprogram | christine154 | Virus, spionprogram och säkerhet | 2 | 17 august 2008 04:21 |
| Windows 98 systemfilen saknas | hehosilver | Windows-operativsystem | 5 | 16 august 2008 10:05 |
| Sims 2 wont installera på min Vista comp saknade filen autorungui.dll hjälpa eek = ( | winrii | PC & Console Gaming | 4 | 25 maj 2008 03:17 |
| Saknad fil förhindrar start - Hal.dll | lloydwoodford91 | Windows-operativsystem | 1 | 4 maj 2008 09:18 |
| Saknade Browseui.dll fil | SAZ | Windows-operativsystem | 20 | 23 december 2007 12:21 |
| Thread Tools | |
| |