![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Jeg håbede nogen kunne hjælpe mig på dette emne. Jeg har søgt rundt på nettet og kan ikke synes at få nogen direkte svar. Jeg har bygget min mor en pc og købt en OEM Windows XP-disken. Sine i en brun kasse og på forsiden står der jeg skal bruge en OPK (OEM Preinstallation kit) Jeg har fundet oplysninger på Microsofts websted, og andre, men alt hvad jeg behøver at vide er, om jeg virkelig brug for denne OPK? Microsoft synes at tro, jeg gør, men der har været tale om nogle hjemmesider sige, at du ikke! Kan jeg bruge denne XP som normalt at starte fra og installere? Er der nogen der havde denne version på XP, hvor dets behov for en OPK eller skal jeg bare ignorere det og bruge det som normal. Jeg havnt brudt forseglingen endnu! lol Tak for din tid! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bare boot fra CD'en og installere denne måde.
| |||
| |||
| Tak for det! Jeg synes bedre om at bryde forseglingen nu. Så du bruger dette "OPK", hvis din gør et billede. (Ikke for clued op på billeddannelse) Tak igen |
|
| |||
| |||
| Væsentligt det er en version af den cd, der støvler fra harddisken. Too simple, men nær nok.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |