![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Toivoin että joku voisi auttaa minua tässä asiassa. Olen etsinyt ympäri netin ja erikoiskieli ilmeisesti saada mitään suoria vastauksia. Rakensin äitini PC ja osti OEM Windows Xp levy. Se on ruskea ruutuun ja edessä lukee minun täytyy käyttää OPK: n (OEM Preinstallation Kit) Löysin tietoa Microsoftin sivuston ja muiden, mutta kaikki minun on saatava tietää, jos todella tarvitsemme OPK? Microsoft näyttää mielestäni tehdä, mutta on puhuttu joidenkin sivustojen sanoa, että te dont! Voinko käyttää XP kuten tavallista käynnistää ja asentaa? Onko kukaan ollut tässä version XP jos se tarvitaan OPK tai minä vain sivuuttaa sen ja käyttää sitä kuin normaalia. Olen havnt rikki sinetti vielä! lol Thanks for your time! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vain käynnisty CD-levyltä ja asentaa näin.
| |||
| |||
| Thanks for that! Mielestäni parempi siitä rikkomatta sinettiä nyt. Joten voit käyttää tätä "OPK" Jos tekee kuvan. (Ei liian hyvin perillä jstk on kuvantaminen) Kiitos jälleen |
|
| |||
| |||
| Lähinnä se on version CD että saappaat HDD. Liian yksinkertaisia, mutta ainakin melkein.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |