mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Heb ik een OPK?

Reply

Thread Tools
Old 12 mei 2008, 12:21
Nieuw Lid Fractie

Default Heb ik een OPK?

Hoi

Ik hoopte dat iemand me kon helpen over dit onderwerp. Ik heb rond gezocht op het net en cant lijken elke rechte antwoorden te krijgen.

Ik bouwde mijn moeder een pc en kocht een OEM Windows Xp schijf. Haar in een bruine doos en op de voorzijde het zegt ik moet een OPK (OEM Preinstallation kit gebruiken)

Ik vond informatie over de Microsoft-site en anderen, maar alles wat ik moet weten is of ik eigenlijk dit OPK nodig? Microsoft lijken te denken dat ik maar er is gesproken over een aantal websites te zeggen dat je niet geweest!

Kan ik dit als normale XP te starten vanaf en installeren? Heeft iemand had deze versie op XP waar de behoefte aan een OPK of zal ik gewoon negeren en het te gebruiken als normaal. Ik havnt gebroken het zegel nog! lol

Bedankt voor uw tijd!
Old 12 mei 2008, 12:25
Administrator Group

Default Heb ik een OPK?

Gewoon opstarten vanaf de cd en installeren op die manier.

U gebruikt een OPK als u het besturingssysteem installeren zonder het te openen, zodat u kunt leveren zij verzegeld aan een klant.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 12 mei 2008, 12:38
Nieuw Lid Fractie

Default Heb ik een OPK?

Thanks for that! Ik voel me beter over het zegel te verbreken nu. Dus u gebruik maken van deze "OPK" Als je een beeld maken. (Niet te clued up van imaging)

Nogmaals bedankt
Old 12 mei 2008, 14:00
Donor Groep

Default Heb ik een OPK?

In wezen is het een versie van de cd die laarzen van de HDD. Te simpel, maar in de buurt genoeg.

Reply

Register

Bladwijzers
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.