![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Jag hoppades att någon kunde hjälpa mig i denna fråga. Jag har sökt runt på nätet och skränande verkar få några raka svar. Jag byggde min mamma en dator och köpte en OEM Windows XP-skivan. Sitt i en brun låda och på framsidan står det jag måste använda ett OPK (OEM Preinstallation Kit) Jag hittade information på Microsofts webbplats och andra, men allt jag behöver veta är om jag verkligen behöver detta OPK? Microsoft verkar tro att jag gör, men det har talats om vissa webbplatser som säger att du dont! Kan jag använda denna XP som vanligt att starta från och installera? Har någon haft den här versionen på XP där det behövs ett OPK eller ska jag bara ignorera det och använda det som vanligt. Jag havnt brutit förseglingen ännu! lol Tack för din tid! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bara starta från cd och installera det sättet.
| |||
| |||
| Tack för det! Jag tycker bättre om att bryta förseglingen nu. Så du använder denna "OPK" om du gör en bild. (Inte för clued upp imaging) Tack igen |
|
| |||
| |||
| I huvudsak är det en version av CD som startar från hårddisken. För enkelt, men nära nog.
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |