![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har forsøgt at udføre en reparation af Windows starter op fra Windows XP Home Edition-disk, men jeg får bedt om at skrive administratorens adgangskode, og jeg har ikke en som jeg ikke har brugt en ved installation af Windows. Jeg forsøgte ikke at indtaste en adgangskode og trykke Enter, men det viser derefter C: \ Windows og jeg dont kende hvad de skal gøre næste. Eventuelle forslag bedes henvendt. |
|
| |||
| |||
| Det betyder, at er den rigtige adgangskode (dvs. ingen) Og du har nået genopretning konsol, i XP er det en command line interface, hvorfor det er C: \ Windows> Hvis du forsøger at gøre en automatisk reparation så er du nødt til at gå videre, som om du var installerer XP for første gang. Det vil fortælle dig, at der allerede er en mængde indeholdende XP, "vil du gerne at reparere denne installation?" Tryk DI mener, at det er, eller hvad den fortæller dig, til automatisk at reparere noget, der er blevet .. fejle .. behov for reparation .. Hvad årsagen er, du prøver at "reparere" XP? Undertiden er det langt mere hensigtsmæssigt at bruge kommandoen line interface, og jeg kunne fortælle dig, hvad tp type i. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Cant omformaterer pc med Windows OS disk | medman007 | Windows-operativsystemer | 1 | 30. maj 2009 09:45 |
| Hvad betyder Windows Reparation gøre? | Bubba | Windows-operativsystemer | 2 | 25th Dec 2008 11:14 |
| Windows XP ikke kan reparere - Hjælp! | Arjay | Windows-operativsystemer | 1 | 25 januar 2008 05:04 |
| Ingen Windows XP Disc Hjælp! | pernellwhittaker | Windows-operativsystemer | 5 | 13. sep 2007 10:37 |
| Hjælp: Windows 98SE disken | -Stevey-Wonder-1990 - | Windows-operativsystemer | 1 | 30 august 2007 11:01 |
| Thread Tools | |
| |