![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb geprobeerd om een reparatie van Windows opstarten vanaf de Windows XP Home Edition schijf, echter ik gevraagd om het type in de Administrator-wachtwoord, en ik heb niet een zoals ik heb geen gebruik van een bij het installeren van Windows. Ik probeerde niet invoeren van een wachtwoord en druk op Enter, maar het vervolgens weergegeven C: \ Windows en I dont weet wat te doen. Eventuele suggesties graag. |
|
| |||
| |||
| Dat betekent dat het juiste wachtwoord (dwz geen) En je hebt het herstel console, in XP is het een command line interface, dus de C: \ Windows> Als je probeert te doen een automatische reparatie dan u nodig heeft om door te gaan alsof u de installatie van XP voor de eerste keer. Het zal u vertellen dat er al een volume met XP, "zou u willen reparatie deze installatie?" Druk YDQ denk dat het is, of wat hij vertelt u, automatisch repareren alles dat is geworden .. ehm .. nodig repareren .. Welke reden probeert u te repareren XP? Soms is het veel meer gebruik te maken van de command line interface, en ik zou kunnen vertellen wat je tp type inch |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Cant herformatteren PC met Windows OS schijf | medman007 | Windows besturingssystemen | 1 | 30 mei 2009 09:45 |
| Wat doet Windows Reparatie doen? | Bubba | Windows besturingssystemen | 2 | 25 dec 2008 11:14 |
| Windows XP kan niet Reparatie - Help! | Arjay | Windows besturingssystemen | 1 | 25 Jan 2008 05:04 |
| Geen Windows Xp Disc Help! | pernellwhittaker | Windows besturingssystemen | 5 | 13 sep 2007 10:37 |
| Help: Windows 98SE schijf | -Stevey-Wonder-1990 - | Windows besturingssystemen | 1 | 30 aug 2007 11:01 |
| Thread Tools | |
| |