![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har blitt prøver å utføre en reparasjon av Windows oppstart fra Windows XP Home Edition-plate, men jeg får bedt om å skrive inn administratorpassordet, og jeg har ikke en som jeg ikke brukte en når du installerer Windows. Jeg prøvde ikke å skrive inn et passord og trykk Enter, men det viser deretter C: \ Windows, og jeg dont vite hva de skal gjøre. Eventuelle forslag mm. |
|
| |||
| |||
| Det betyr at er det riktige passordet (ie. ingen) Og du har nådd gjenopprettingskonsollen i XP er det en kommandolinje-grensesnitt, derav C: \ Windows> Hvis du prøvde å gjøre en automatisk reparasjon må du fortsette som om du installerer XP for første gang. Det vil fortelle deg at det allerede er et volum som inneholder XP, vil du reparere denne installasjonen? " Trykk RI tror den er, eller hva den forteller deg, automatisk reparere noe som har blitt .. ERR .. trenger reparasjon .. Hvilken grunn er det du prøver å "reparere" XP? Noen ganger er det mye mer hensiktsmessig å bruke kommandolinje-grensesnitt, og jeg kunne fortelle deg hva TP type i. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Cant omformatere PC med Windows OS plate | medman007 | Windows-operativsystemer | 1 | 30 mai 2009 09:45 |
| Hva gjør Windows reparasjonsverktøyet gjøre? | Bubba | Windows-operativsystemer | 2 | 25 desember 2008 11:14 |
| Windows XP ikke kan reparere - Hjelp! | Arjay | Windows-operativsystemer | 1 | 25 januar 2008 05:04 |
| Ingen Windows Xp Disc Hjelp! | pernellwhittaker | Windows-operativsystemer | 5 | 13. sep 2007 10:37 |
| Hjelp: Windows 98SE plate | -Stevey-Wonder-1990 - | Windows-operativsystemer | 1 | 30 august 2007 11:01 |
| Thread Tools | |
| |