mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Doing reparation använder Windows XP-skiva

Reply

Thread Tools
Old 31 maj 2009, 02:04
New Member Group

Jag har försökt att göra en reparation av Windows uppstart från Windows XP Home Edition skiva, men jag blir ombedd att skriva in administratörslösenordet och jag inte har en som jag inte använde en när du installerar Windows. Jag försökte inte att ange ett lösenord och tryck på Retur, men det sedan visar C: \ Windows och jag vet inte vad jag ska göra härnäst.

Några förslag tack.
Old 31 maj 2009, 02:55
Givargruppen

Det betyder att det är rätt lösenord (dvs. inga)

Och du har kommit till Återställningskonsolen i XP är det en kommandorad gränssnitt, därav C: \ Windows>

Om du försöker göra en automatisk reparation måste du gå vidare som om du installerar XP för första gången.

Det kommer att säga att det redan finns en volym som innehåller XP, "vill du reparera installationen?"

Press RI anser att det är, eller vad det nu säger dig, att automatiskt reparera något som har blivit .. err .. i behov av reparation ..

Vad anledningen är det du försöker att "laga" XP?

Ibland är det mer lämpligt att använda kommandoraden gränssnitt, och jag skulle kunna berätta vad tp typ i.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.