![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle, Kan nogen hjælpe mig? Min pc frøs, Jeg vendte det ud manuelt, Jeg vendte den om og Windows fandt AGES for åben, Derefter på Windows Log på skærmen, hvor vi har 3 navne er det beder os alle om en adgangskode, men ingen af os har passwords! ![]() Så hvis du skriver noget i eller tryk på Enter i feltet Adgangskode skærmen går sort med en besked boks siger: LOGON MESSAGE Systemet kan ikke logge på nu, fordi DOMAIN: ( "og så en lang kode") er ikke tilgængelig Jeg kører Windows XP Home Jeg kan ikke engang logge ind eller gøre noget med PC Heldigvis har jeg stadig min laptop også kunne også gøre det Kan nogen behage hjælp Tak alle KATE |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hey Kate Velkommen til TCF * bølge *
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Kan ikke oprette forbindelse til GoDaddy domæne | oluomoolubisi | Networking, Modemer & VoIP | 0 | 18 juni 2009 18:53 |
| Købe et domænenavn og hosting | simulacrum | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 5. jun 2009 09:04 |
| Hvor kan man købe et domænenavn? | orangemanta | Web Design, Hosting & SEO | 10 | 20. apr 2009 00:08 |
| Registrering af dit domæne navn med en webhost | alexderwolf | Web Design, Hosting & SEO | 3 | 7 juni 2007 08:17 |
| Enhver god Domain Name sites??? | alexderwolf | Web Design, Hosting & SEO | 6 | 3 juni 2007 11:58 |
| Thread Tools | |
| |