mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Domænet ikke tilgængeligt???

Reply

Thread Tools
Old 26 juni 2007, 13:16
Ny Medlem Gruppen

Default Domænet ikke tilgængeligt???

Hej alle,

Kan nogen hjælpe mig?

Min pc frøs,
Jeg vendte det ud manuelt,
Jeg vendte den om og Windows fandt AGES for åben,

Derefter på Windows Log på skærmen, hvor vi har 3 navne er det beder os alle om en adgangskode, men ingen af os har passwords!

Så hvis du skriver noget i eller tryk på Enter i feltet Adgangskode skærmen går sort med en besked boks siger:

LOGON MESSAGE
Systemet kan ikke logge på nu, fordi DOMAIN: ( "og så en lang kode") er ikke tilgængelig

Jeg kører Windows XP Home

Jeg kan ikke engang logge ind eller gøre noget med PC
Heldigvis har jeg stadig min laptop også kunne også gøre det

Kan nogen behage hjælp

Tak alle
KATE
Old 30. juni 2007, 07:59
Donor-Gruppen

Default Domænet ikke tilgængeligt???

Hey Kate Velkommen til TCF * bølge *

Du skal bruge så lang tid kode, fordi hvis du kopierer at lange kode og sat i Microsoft Website eller post det her.

Kodeksen indeholder de oplysninger om dit problem.

Mit system: Asus A7J Laptop

Processor (s):
Intel Centrino Duo
Bundkort:
Google A7J:)
RAM Hukommelse:
1 GB
Grafikkort (r):
ATI R | adeon X1600
Lydkort:
Dunno
Harddisk (e):
100GB
Optisk drev (r):
Eksterne 150 GB og nogle USB flash
Sag / PSU:
Dunno, det er på Laptop
Køling:
N / A
Network / Internet:
Trådløst
Monitor (s):
Asus A7J Monitor
Operating System (s):
Windows Media Center
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Kan ikke oprette forbindelse til GoDaddy domæne oluomoolubisi Networking, Modemer & VoIP 0 18 juni 2009 18:53
Købe et domænenavn og hosting simulacrum Web Design, Hosting & SEO 1 5. jun 2009 09:04
Hvor kan man købe et domænenavn? orangemanta Web Design, Hosting & SEO 10 20. apr 2009 00:08
Registrering af dit domæne navn med en webhost alexderwolf Web Design, Hosting & SEO 3 7 juni 2007 08:17
Enhver god Domain Name sites??? alexderwolf Web Design, Hosting & SEO 6 3 juni 2007 11:58
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.